Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 16 mei 2010

Controle MDL-Arts Amphia


Maandag 26 April 2010: Bloedprikken
Heb vandaag veel gerust. heb een slechte dag. Ben erg moe. Om 13:00uur ben ik naar het amphia zkh geweest om weer bloed te prikken.


Woensdag 28 April 2010: Telefoon MDL-Arts AMC
vandaag telefoon gehad van MDL-arts van het AMC.
Ze hebben niks raars gezien op de CT-scan , MRI-scan en andere onderzoeken die in het Amphia zijn gedaan. Ook hebben ze alle bloeduitslagen nagekeken. Men denkt dat ik een Complicatie(alvleesklierontsteking) heb overgehouden aan een van de ERCP die in het Amphia zijn gedaan.

Men gaat nu nog een gastroscopie in het AMC doen.
Dus nu even wachten op een oproep

Donderdag 29 April 2010:Controle MDL-Arts
Vandaag op controle geweest bij mijn MDL-Arts in het Amphia ziekenhuis. We hebben een lang gesprek gehad over het AMC.
Hij neemt contact op met de MDL-Arts in het AMC over wat er gaat gebeuren. Ook is mijn gewicht gecontroleerd en blijkt dat ik toch weer ben afgevallen(59 kilo met kleren/+/- 57,7 kilo zonder kleren). Over 4 weken moet ik terug komen. Als ik dan nog steeds afval , zal er een peg-sonde geplaatst worden in mijn buik.

Zaterdag en Zondag 15 en 16 Mei 2010: kraamfeest en Verjaardag Pa
Zaterdag een kraamfeest gehad van een kleine van een nicht van me. Was erg gezellig.

Zondag de verjaardag van mijn vader gevierd. Ik was vanavond wel erg moe en ben op tijd naar bed gegaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten