Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 24 september 2010

Vakantie en Rowwen Heze


Donderdag 23 september 2010, Toch beetje vakantie gehad
Normaal heb ik in September vakantie en ga ik lekker weg.
Ook dit jaar stond het al vast. de laatste 3 weken van september. Ik had het zelfs al ingevuld op mijn vakantiedagen lijst. Alleen had ik deze niet meer ingeleverd. Mijn vakantiemaat had het al wel ingeleverd. Dus hij heeft nu vakantie. Dus zijn we afgelopen dinsdag en woensdag naar Friesland geweest. Maar 2 dagen. Langer zit er gewoon niet in. Ik had nu al een tas vol voeding en materiaal bij. En als ik langer ga dan heb ik tussendoor toch dagen nodig om uit te rusten . Het was echt fijn om er even tussen uit te zijn , maar ik moet nu wel bijkomen van die 2 dagen. Maar dat heb ik er graag voor over. Normaal ga je op vakantie om bij te komen. Ik ga naar huis om bij te komen van de vakantie. Wel hebben we veel gezien en gedaan. Dinsdag bij aankomst in Sneek. Hebben we eerst Sneek bezocht en Daarna zijn we naar Hindeloopen en Stavoren geweest. In Hindeloopen hebben we nog het schaatsmuseum en het Hindeloopen bezocht. Daarna weer terug naar Sneek en ons ingecheckt in het hotel. Hierna zijn we bij een chinees wisten eten.
 

Hindelopen

Sneek
 
 
 
De volgende ochtend zijn we naar het ontbijt eerst naar wat oude dorpen geweest. Hierna zijn we na Franeker geweest. Daar hebben we het oudste nog werkende planetarium bezocht. Na dit bezoek zijn we naar leeuwaarden gegaan. Hier hebben we nog het fries museum bezocht. hierna zijn we moe maar voldaan weer richting huis
gereden.
 

Franeker
 
En na 2 dagen genieten mag ik vandaag al weer naar de huisarts voor controle van mijn fistel en morgen naar de arboarts. en i.b.v dinsdagochtend heb ik maandagmiddag al een MRI van mijn dunne darm.

Vrijdag 24 september 2010: Concert Rowwen Heze
Vandaag bij de arbo-arts geweest en vanavond met Pa naar het jubileuimconcert van Rowwen Heze geweest in de brabanthallen van den bosch. Het was een mooi concert met leuke gastoptredens die een nummer van rowwen heze zongen in een ander jasje. Het was wel een lange avond , want ik moest heel de avond staan. maar het was een geweldige avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten