Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 15 oktober 2010

MDL-Arts en DIëtiste


Donderdag 7 Oktober 2010: bloedprikken
Vandaag bij de huisarts geweest i.v.m. controle peg-sonde en vanmiddag maar weer eens bloedprikken in het ziekenhuis


Maandag 11 oktober 2010: mdl-arts
Vanochtend bezoek gehad van een maat van me

En vanmiddag bij de Mdl-arts in het ziekenhuis geweest voor de uitslagen van de onderzoeken die ik afgelopen weken heb gehad.

Mijn eigen mdl-arts was ziek dus kreeg ik een vervanger.
Eerst baalde ik daar van, maar eigenlijk is het best een keer goed geweest.

En dan de uitslagen. En JA HOOR!!!!!!!! weer niks gevonden.
het bloed is goed en de andere onderzoeken laten geen afwijkingen zien.

Wat is er nou toch met me aan de hand.!!!!!!!!!!!!!
Bijna een jaar verder en nog steeds niks!!!!!!!!!!!!!

Maar omdat ik nu een vervangende mdl-arts had, wou ie even naar mijn buik kijken.
Deze mdl-arts denkt dat het niet om een probleem gaat, maar om meerdere.
Ik wordt in ieder geval naar de pijnpoli gestuurd voor mijn buikpijn. Hij denkt trouwens dat mijn buikpijn afkomstig is van mijn buikwand.
Ook krijg ik een maagontledeging om te kijken of mijn maag niet te langzaam werkt en wordt mijn ontlasting op kweek gezet.
Afhankelijk van de uitslagen zal er daarna nog een dikke darm onderzoek worden gedaan.

Ik weet nog niet wanneer ik de onderzoeken krijg, want toen ik gisteren klaar was bij de mdl-arts , was het niet meet mogelijk om afspraken te maken.

dus de komende tijd ben ik weer zoet met onderzoeken en hopelijk komt er nu wel wat uit , want wat zouden dan nog kunnen doen?
Ik blijf moed houden ,al wordt dat steeds moeilijk.


Vrijdag 15 okt 2010: diëtiste
Vandaag heeft de Diëtiste gebeld om te vragen hoe het de afgelopen 2 weken was gegaan met het verhogen van de sonde-voeding en hoe het gewicht was.
De sonde-voeding staat nu op 64ml per uur. Het op hogen ging redelijk, maar ik enkele dagen gehad dat ik hem niet heb op gehoogd om dat het niet ging. Omdat mijn gewicht nog steeds rond de 60 kilo zit hebben we afgesproken dat ik de komende 2 weken weer langzaam ga ophogen naar 84ml per uur(dat is ongeveer 2liter per 24 uur). Als het niet gaat hoef ik niet verder te gaan.

De afgelopen 2dagen heb ik me niet lekker gevoeld. ik heb woensdag en donderdag de hele dag op de bank gelegen , omdat ik moe was, pijn had. ik zat niet lekker in mijn vel. Vandaag gaat het iets beter , maar echt geweldig gaat het niet. Ook zit ik er met mijn gedachte niet helemaal bij. Ik zit meer met mijn gedachte bij een jaar geleden op deze vrijdag , want toen lag ik nu op de EHBO van het ziekenhuis. Morgen is het 16 oktober en dan is het precies een jaar gelden. Ik ben er meer mee bezig dan ik gedacht had.
Bijna een jaar geleden , het lijkt wel of het gisteren was.

morgen meer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten