Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 10 mei 2011

Fanclubdag Rowwen Heze


Vrijdag 6 Mei 2011: Slechte nacht
Slechte nacht gehad. Uiteindelijk om 04:00uur oxycontin ingenomen( zware pijnstilling). Daarna tot 08:00uur geslapen. Nu wel erg moe en suf. Na het douchen De voeding verwisseld, maar niet verhoogd i.v.m. slechte nacht. Om 9:30uur naar het ochtendnieuws gekeken en daarna geslapen tot 11:15uur. Om 11:30uur belde de arbo arts op om te vragen hoe het ging. Van 13:00uur tot 15:00uur geslapen en daarna tot 16:45uur buiten gezeten. En toen weer geslapen tot 17:30uur. ' S avonds ging het redelijk.


Zaterdag 7 Mei 2011: Goed geslapen
Vannacht goed geslapen. Gewicht 58,2kg dus ongeveer het zelfde. Tot 11:00uur geslapen en daarna van 13:00uur tot 16:00uur. Mijn broer, schoonzus en de kinderen zijn er. Van 16:00uur tot 18:00uur buiten gezeten. Hierna toch weer wat geslapen.


Zondag 8 Mei 2011: Fanclubdag van Rowwen Heze
Vannacht redelijk geslapen. Na het douchen wat geslapen, zodat ik goed uitgerust ben voor vanmiddag. Om 12:00uur worden ma en ik opgehaald om naar de fanclubdag van Rowwen Heze te gaan. Dit wordt de eerste keer zonder ons Pa. Het was een leuke dag. Ik heb aan Jack Poels nog de bedankt-kaart van Pa overhandigd. Hij vond de foto op de kaart mooi. Pa wat zou je trots zijn geweest. Daarna nog wat gepraat over ons Pa. Ook het concert dat ze gaven was mooi. Soms was het best moeilijk. Toen met de neus omhoog speelde. Zag ik niet Rowwen Heze op het podium staan, maar de kist van Pa. Na het concert hebben we elkaar beet gepakt en heel wat traantjes gelaten. Ik ben blij dat we met ons groepje zijn gegaan. En Pa was er in onze gedachten zeker bij. Om 20:30uur zijn we thuis. Moe, maar voldaan.


Maandag 9 Mei 2011: diëtiste
Goed geslapen vannacht De diëtiste heeft gebeld vandaag: De voeding blijft op 84ml staan en voor de nacht gaat ze containers bestellen, zodat ik 's nachts de voeding niet meer hoef te verwisselen en dus kan doorslapen.


Dinsdag 10 Mei 2011: Slechte nacht
Slecht nacht gehad en extra pijnmedicatie ingenomen. Verder veel geslapen vandaag. De huisarts nog gebeld, omdat de medicatie op was. Een neef van me gaat ze ophalen en komt ze dan even brengen.
 ' S middags nog even buiten gezeten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten