Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 8 oktober 2013

Thuis, MDL-Arts


Vrijdag 27 September 2013: Eerste dagen thuis
Dinsdag 17 September: Vandaag rond 9uur er uit gekomen en heb meteen de vakantie was in de wasmachine gedaan. Rond 10uur even ma gebeld. Daarna even boodschappen gedaan voor het gaat regenen. Als ik bij thuiskomst na het opruimen van de boodschappen ga zitten voel ik me steeds beroerder te voelen. Ik duik mijn bed in.
Donderdag 19 september: Ben ik met ma naar Venlo geweest om de verjaardag van mijn broer te vieren. I.V.M. een groot ongeluk bij Tilburg moesten we om rijden. Het was erg gezellig en leuk om mijn neefje en nichtje te zien. 's Avonds ben ik op tijd naar bed gegaan. en vrijdag ook nog veel op bed gelegen.
Zondag 22 September ben ik naar het 't tien van het aogje geweest om mijn zus aan te moedigen. Daarna bij kennissen op bezoek geweest. ik had heel dag al wat last van mijn buik, maar toen ik thuis was werd het erger en ben op tijd gaan slapen.
Maandag 23 september rustig aangedaan. Dinsdagavond geholpen bij de coopertest bij spiridon.
Woens-, Donderdag rustig aangedaan. vrijdag avond spullen klaar gezet voor de meerkamp van spiridon op zaterdag. Was rond 21:30uur thuis en ben meteen gaan slapen.


Maandag 30 September 2013: Meerkamp en Controle MDL-Arts
Zaterdag 27 September: Om 7:00uur gaat de wekker. Ik ga eerst wat thee drinken en neem mijn medicatie in. Daarna koppel ik mijn voeding af en ga me douchen. Na het aankleden mijn voeding weer aangesloten. Hierna ga ik rond 8:15uur richting A.V. Spiridon om bij de meerkamp/clubkampioenschappen als wedstrijdleider aanwezig te zijn. Na nog wat klaar gezet te hebben. En om 9:20uur de juryleden de laatste instructie te hebben gegeven kan om 9:40uur de meerkamp van start gaan. Dit jaar hebben voor het eerst de atletiek + kinderen ( kinderen met autisme) deelgenomen. Geweldig om deze kinderen bezig te zien en wat fijn voor ze dat ze op deze manier kunnen deelnemen. Om 19:30uur was ik thuis. Het was een geslaagde dag. Ik was goed moe na deze lange dag. Ik heb uiteindelijk maar 30 sec kunnen zitten, maar het was leuk om eens wedstrijdleider te zijn.
Zondag 29 September: Lekker lang uitgeslapen vandaag. Vanmiddag naar de kermis in made geweest.
Maandag: Ben vanmiddag op controle bij de MDL-Arts geweest. Een goed gesprek gehad. Ook de arts vindt dat ik er goed uitziet. Omdat het nu redelijk gaat en ik de morfine alleen gebruik als het nodig is en ze nu even willen aankijken hoef ik pas over 3 maanden terug te komen. Mocht het nodig zijn dan kan ik bellen. Ik blijf een moeilijk geval. Hopen dat het nu even rustig blijft.

Dinsdag 8 Oktober 2013: Rustig aan en singelloop
Vorige week rustig aangedaan. elke dag wat schoongemaakt in huis en vrijdag was alles schoon. Zondag naar de singelloop geweest om mijn zus aan te moedigen en wat heeft ze het weer goed gedaan. Een pr op de 10km. wat ben ik trots op haar. Na de 10km met ma op een terras gezeten in het zonnetje en vanuit daar na de halve marathon gekeken. Even later was mijn zus er ook weer en hebben we nog naar de familieloop gekeken. was rond 17:30uur thuis. Maandag veel op bed gelegen. was niet echt lekker. Had toch weer last van mijn buik( had gister nog een broodje op). Verder gistermiddag nog wel een was gedraaid. Een jaar geleden bracht ik de was nog naar ma en kwam ze regelmatig schoonmaken, maar nu doe ik dat lekker weer zelf. Wel op mijn tempo, maar ik doe het weer. Vannacht lekker geslapen. Maar had vanochtend toch weer last van mijn buik. Met de morfine gaat het nu weer wel. Verder vandaag lekker rustig aan en dingen bijwerken op de computer. Heb ook de poli urologie gebeld. Ben eind augustus daar toen geweest. En moest toen thuis gaan nadenken over een ingreep. Omdat ik toen nog naar de mdl-arts moest hadden we expres de afspraak pas over 3 maanden gezet. en ik mocht bellen als ik erover uit was en eerder terecht kon. omdat het nu redelijk rustig is en ik pas eind december bij de mdl-arts moet zijn heb ik vandaag naar de poli urologie gebeld en kan morgen middag al terecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten