Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 20 november 2017

Rustig, Gaat even niet goed, Glow en MDL arts

Zondag 12 November 2017: Rustig aan, bijkomen en het gaat even niet goed.
Vrijdag 10 November: Afgelopen dagen rustig aan gedaan. Bijkomen van de ziekenhuisopname en Rowwen Heze.  Tussendoor de normale dingen zoals was draaien, huisje schoon houden enz.
Woensdag een grote canvas ( 120x80cm) bestelt van een foto van de grand canyon.  En  heb de 2 bestelde fotoboeken van de vakantie in America opgehaald. Een is er voor mijn beste maat.
Zaterdag 11 November:  Overdag wat op de bank gelegen. Heb nog steeds mijn maximale pijnmedicatie nodig. 's Avonds ben ik bij een vriendin op bezoek geweest in het ziekenhuis.
Zondag 12 November : Vandaag overdag niet veel bijzonders gedaan. In de avond  gewoon rond 20:00 uur de TPV aangesloten en daarna nog wat tv gekeken.
Rond 22:00 uur me klaar gemaakt om te gaan slapen ( tandenpoetsen enz). Daarna de warfarine ( bloedverdunner) klaargemaakt om in de lijn te spuiten. Na het protocol gevolgd te hebben. Dus TPv afsluiten, lijn doorspoelen, warfarine en lijn doorspoelen. Daarna de TPV weer aangesloten. Nadat ik daarna alles heb opgeruimd zet ik de TPV weer aan. Gelijk word ik erg beroerd. Mijn benen lijken net verdoofd te zijn en erg zwaar. Ik ben erg duizelig en zie zwarte vlekken. Ook ben ik misselijk. Ik zet meteen de TPV stop. En met veel moeite kan ik naar de slaapkamer lopen en bed gaan liggen. Ook gaat mijn hart erg te keer en ben ik flink aan het hijgen. IK wil eerst 112 bellen, maar ik kan amper praten en kan de deur ook niet openen. Ik bel naar mijn zus en zwager. Mijn zwager neemt op en komt er zo snel mogelijk er aan.
Rond 22:50 uur is mijn zwager er. Hij belt meteen naar de huisartsenpost. N a wat gepraat en uitleg komen ze langs.
Rond 23:25 uur zijn ze er. Ze zij met ze drieën. Chauffeur, huisarts en huisarts op opleiding.
De huisarts in opleiding onderzoekt me. Ze onderzoeken me grondig, prikken suiker, bloeddruk, zuurstof, temperatuur en doen wat testjes. Ze kom uiteindelijk op de volgende diagnose. Ik heb waarschijnlijk last van gruis in evenwichtsorgaan.  Dat gaat vanzelf over, maar kan wel wat duren. Ik moet het eigenlijk uitlokken.
Ze gaan weg. Mijn zwager gaat ook weg. Ik start de TPV weer. Heb nu ook flink last van hoofdpijn.

Maandag 13 November 2017:  Radboud en Bloed prikken
Vannacht amper wat geslapen. Nadat ik de TPV heb afgesloten en mijn medicatie heb ingenomen ben ik terug naar bed gegaan. Gelukkig nog wat geslapen. Rond 11:30 uur eruit gekomen. Na met gedoucht te hebben heb ik een email naar het Radboud gestuurd. Omdat ik denk dat wat er gister gebeurd is te maken heeft met mijn lijn. Even later belt TPV-verpleegkundige op. Na over gehad te hebben wat er gister gebeurd is en waar ik last van had. Denk ze dat ik een kleine luchtbel in lijn/bloedbaan heb gehad. Of terwijl een luchtembolie. Heb goed gehandeld om de TPV meteen stop te zetten. Volgende keer 112 bellen of het Radboud.
Rond 13:00 uur op de fiets naar het ziekenhuis gereden om bloed te laten prikken
Verder rustig aan. 's Avonds op tijd naar bed gegaan.

Woensdag 15 November 2017: Glow
Dinsdag 14 November: Iets beter geslapen. Wel weer flink hoofdpijn. Verder overdag rustig aan gedaan. 's Avonds nog naar een vergadering geweest. 
Woensdag 15 November: Vanochtend niks bijzonders gedaan. Vanmiddag bij ma langs geweest om wat administratie te doen en kopje thee te drinken en meteen het vakantie fotoboek laten te zien.
Daarna naar huis. Rond 17:15 uur vertrokken en mijn zus opgehaald om naar Glow in Eindhoven te gaan. We waren er rond 18:15 uur. Het was nog redelijk rustig. Eerst heel de ronde gelopen en toen we ronde helemaal hadden gelopen hebben we nog een warme stroopwafel en chocomel op. Daarna weer naar huis gereden. Was rond 22:00 weer thuis. Meteen de TPV aangesloten en naar bed gegaan.

Vrijdag 17 November 2017: Coopertest en MDL-Arts 
Donderdag 16 November: Overdag lekker rustig aan gedaan. Wel wat boodschappen gedaan.
Rond 17:45 uur naar Spiridon gereden. Maar het was goed druk op de weg.
Bij Spiridon alles klaar gezet op de baan voor de coopertest. We hadden een groep van 25 personen, dus viel niet tegen voor de eerste keer op een donderdag.
Vrijdag 17 November: Vandaag wat dingen achter de computer gedaan. Rond 18:00 uur gebeld door MDL-Arts: Gehad over de laatste opname en hoe het nu gaat. Verteld dat het nog niet echt geweldig gaat. Ook had ie de lab uitslagen. De Leverwaardes iets gezakt, HB verbeterd, Lipase iets verhoogd en iets verhoogde ontstekingswaarde. Over vier weken controle. Als er iets weet ik de weg. Moet wel goed mijn temperatuur in de gaten houden ivm de lijn.

Maandag 20 November 2017: Woonkamer,
Zaterdag 18 November: Vanochtend 3 oude tafeltjes geschuurd en geschilderd. Ben bezig een beetje de woonkamer te veranderen.  Heb mijn eethoek, sta-lampen en rotanstoelen te koop gezet.
Daarna wat op de bank gelegen.
Zondag 19 November 2017: Vanochtend de tafeltjes nog een keer geschilderd. In de middag met de fiets op bezoek geweest bij vrienden. Was rond 19:30 uur weer thuis. Om 20:00 uur TPV aangesloten en op tijd naar bed gegaan.
Maandag 20 November: Vannacht slecht geslapen. Veel pijn.  Vandaag naar bij Ikea 2 tafellampen gehaald en een nieuwe bankhoes. Bij de kringloopwinkel een bureaustoel gekocht voor een tientje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten