Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zaterdag 30 december 2017

Radboud, Grote estafette, Kerst

Dinsdag 19 December 2017: Radboud, INR
Afgelopen weekend rustig aan. Gisteren heeft iemand van het Radboud gebeld met de vraag of ik aan een onderzoek mee wil doen. Ze heeft het een en ander uitgelegd en krijg als ook nog via de mail. A.s. donderdag belt ze terug. Omdat langdurig gebruik van TPV slecht is voor je lever wordt een Europees onderzoek gestart om te kijken of het effect heeft als men andere vetten gaan gebruiken.
In de middag nieuwe fotolijsten gekocht en nieuwe kussen voor de bank.
Vanochtend wou ik mijn gemeten INR invoeren via mijn logboek, maar kreeg de melding dat ik geen inr kon invoeren omdat de behandeling tijdelijk gestaakt is. ???????????
Dus maar naar de trombosedienst gebeld: Krijg ik te horen dat het gestaakt is omdat ik in het ziekenhuis lig. OH! ik ben tocht echt gewoon thuis. Ik geef mijn gemeten inr door en zij gaat het verder regelen.

Vrijdag 22 December 2017: Radboud, Camera klaar maken
Woensdag 20 December Foto vergrotingen besteld. Verder rustig aan. O.a. de mail met informatie over het onderzoek zitten doornemen.
Donderdags hebben ze weer van het radboud gebeld. Ik ga het doen. Omdat de eerste afspraak op een maandag moet vallen en ze dan meteen de gewone controle willen doen. Gaat afspraak volgende week niet door. Maandag 15 Januari is de nieuwe afspraak. Daarna naar apotheek gebeld omdat ik volgende week de spullen niet kan komen ophalen. Het materiaal wordt nu morgenochtend met spoed geleverd.
Vandaag de camera klaar gemaakt en spullen klaar gezet voor komend weekend. Ook is de TPV geleverd. In de middag nog met ma even weg geweest. Rond. Om 18:00 uur de TPV aangesloten en rond 21:00 uur naar bed gegaan.








Zaterdag 23 en Zondag 24 December 2017: Grote estafette van Spiridon
Om 06:00 uur zaterdagochtend gaat de infuuspomp af. Rond 6:15 uur kom ik uit bed en sluit de TPV af. Daarna ga ik me douchen. Na me aangekleed te hebben is het tijd voor een bak koffie en wat fruit.
Even later breng ik het vuilnis naar beneden. Boven controleer ik alle spullen en camera nog eens.
Rond 07:40 uur rij ik naar het Wilhelminaplein in Rijen. Parkeer me auto daar. Nadat alles klaar is en er een groepsfoto is gemaakt kunnen we van start gaan. Op naar Apeldoorn.
Ik rij met team 2 mee naar kaatsheuvel waar bij de Efteling de wissel van de teams is. Ik ga met team 2 mee. Daarna met team 1. In de nacht blijf ik bij de bus. Zondags ik rond 04:00 uur met de nacht etappe mee van team 2. Daarna ga ik nog een keer mee met team 2.
Rond 12:30 uur zijn we met team 1 bij A.V. 34 in Apeldoorn om te douchen en te eten. Rond 13:30 uur wachten we team 2 op.






De route liep van Rijen via de Efteling, Den Bosch, Nijmegen, Emmerik ( Duitsland), Arnhem, hoge Veluwe naar Apeldoorn.
Nadat iedereen heeft gegeten gaan we naar het centrum van Apeldoorn om de mooie cheque van €2295,- aan te beiden. Na wat foto's ga ik met de buschauffeur en nog twee andere terug naar A.V. 34. Vanuit daar rij ik met de buschauffeur terug naar Rijen. De rest drinkt nog wat in Apeldoorn.
Onderweg val ik bijna in slaap. Ben bekaf, maar wat was het weer gaaf om mee te maken. Als ik thuis ben maak ik meteen de TPV klaar en sluit hem aan en lig rond 21:00 uur in bed. Moe maar voldaan.

Maandag 25 December 2017: 1e kerstdag
Rond 09:45 uur haal ik me zus op en rijden we naar ma. Waar de rest al is. Daar drinken we wat en doen de cadeaus. Mijn schoonzus had mij en ze had een prachtig gedicht gemaakt voor me, waarbij ik het niet droog kon houden. Na wat broodjes gaan we weer naar huis. Ma gaat met mijn broer mee.
Thuis verder op de bank gelegen en wat gelezen. Lekker rustig aan.

Dinsdag 26 December 2017: 2e kerstdag
Rond 09:45 uur mijn zus weer opgehaald en naar Mijn broer in Velden gereden. Daar een gezellige 2e kerstdag gehad. Lekker gegourmet. Aan het eind van de middag zijn we naar huis gereden. Eerst ma afgezet en daarna me zus. Het waren weer fijne dagen.

Zaterdag 30 December 2017: Meubels, Foto's en Spiridon
Woensdag 27e: Vanochtend wat uitgeslapen. In de middag bij ma langs geweest.
Donderdag de 28e bij Jysk 3 nieuwe eetkamerstoelen besteld en nog verder rond gekeken naar nieuwe eettafel. Bij action een nieuwe was rek gehaald. een die in douchcabine past.
Vrijdag de 29e met de foto's van afgelopen bezig geweest en boodschappen gedaan.
Zaterdag de 30e bij Spiridon koffie wisten drinken en daarna bij leenbakker een nieuwe eettafel besteld. En thuis met mijn blog bezig geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten