Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 21 december 2010

Hoe gaat ie thuis


Zondag 12 December 2010: Fanclub dag Wc Experience
Afgelopen week hebben we nog een rolstoel gehaald. En vandaag ben ik samen met mijn ouders en nog een paar naar de fanclub dag van de wc expierience geweest. Was een leuke middag en erg gezellig.

Dinsdag 21 December 2010: al weer 2 weken thuis
Vandaag ben ik al weer 2 weken thuis.
Het gaat nog niet echt geweldig.
Vrijdag 10 december ben ik nog bij de kaakchirurg geweest , maar die heeft niks gedaan , omdat ik te zwak ben. Nu moet ik 4 februari terug komen. Donderdag 16 december had ik een gesprek met de maatschapelijkst werkster in het amphia ziekenhuis en vrijdag 17 december heb ik mijn diëtiste aan de telefoon gehad. Omdat mijn gewicht nog niet omhoog gaat is er afgesproken dat ik toch ga proberen om 2 keer per dag een beker drinkvoeding te drinken. deze mag ik verdunnen met water , omdat het anders te zwaar is.
afgelopen zondag hebben we thuis al kerst gevierd. het was er gezellig , maar wel erg druk. ik was behoorlijk moe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten