Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 13 januari 2011

Bruiloft broer en weer thuis


Dinsdag 4 jan 2011: nieuw jaar en de neuroloog
Nou het nieuwe jaar is begonnen en laten we hopen dat ze eindelijk kunnen vinden wat er met me aan de hand is, zodat ik volgend oud en nieuw echt gezond kan beginnen.
Gisteren ben ik bij de neuroloog geweest i.v.m. mijn klapvoet. Op de echo die in november is gemaakt was niks bijzonders te zien, maar omdat mijn klapvoet nog steeds niet over is en de pijn naar boven trekt naar mijn knie zal er over 3 weken een MRI en röntgenfoto´s worden gemaakt van mijn rug en bekken.


Dinsdag 11 Januari 2010: bruiloft broer
Vandaag gaat mijn broer trouwen. We pakken de auto in , want we blijven daar ook slapen en gaan richting Venlo. Daar hebben bij mijn broer thuis wat gedronken enzo en zijn toen te voet naar het stadhuis gegaan. En heb onderweg vanuit de rolstoel wat foto's gemaakt. Na het stadhuis zijn we naar het hotel gereden waar mijn schoonzus werkt, want daar hebben een diner en slapen we. Eerst hebben we nog een borrel en dan gaan we aan tafel. Ik zit wel aan tafel, maar eet niet mee. Onder het eten wissel ik mijn voedingszak op de kamer. Ik slaap boven de zaal in de bruidssuite samen met mijn neefje. Na het eten gaan we nog in de bar zitten. Ik ga toch redelijk op tijd naar bed.

Tano in zijn feestkleding bij Opa

Mijn broer en schoonzus
 
Woensdag 12 Januari 2010: weer thuis
Heerlijk geslapen. Om 6uur is mijn neefje wakker en haal hem uit zijn bedje en bel mijn broer , want ze zouden hem dan komen ophalen en eten geven. Mijn broer komt zo. Maar hij komt niet , ik val samen met mijn neefje op het grote bed inslaap Om 7:30uur wordt ik weer wakker en leg mijn neefje terug in bed en ga me douchen, Na het douchen kleed ik me om en verschoon mijn neefje. Terwijl komt mijn moeder binnen en even later mijn broer. Hij was ook terug in slaap gevallen. We gaan ontbijten. Na het ontbijt pakken we de spullen en rijden terug naar Brabant. ' S avonds liggen we er op tijd in. Morgen ga ik weer naar mijn eigen huis.


Donderdag 13 Januari: weer naar mijn eigen huis
Ben vandaag naar mijn eigen huis gegaan Ben S'morgens met wat spullen naar mijn eigen huis gereden. S'middags hebben mijn ouders de rest gebracht en ben ik nog naar de maatschappelijk werkster geweest. Dit is voorlopig de laatste keer. Als ik het weer nodig heb. mag ik gewoon bellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten