Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 13 maart 2011

Carnaval en 1e verjaardag Tano


Zaterdag 5 Maart 2011: Carnavalszaterdag

Vanmiddag met ma en mijn zus en mijn neefje en nichtje naar de kinderoptocht wisten te kijken.
' S avonds ben ik met vrienden naar de lichtjesoptocht in standaardbuiten wisten te kijken. Eerst zijn we bij een chinees wisten eten in Oudenbosch en daarna naar de optocht. Het was best gezellig, maar je kijkt toch met een ander gevoel naar de optocht. Ik had geen carnavalskleding aan. daar had ik geen zin.
 

Lichtjesoptocht Standaardbuiten

 
 
Zondag 6 Maart 2011:Carnavalszondag
Ben vandaag met ma naar de grote optocht in Prinsenbeek wisten kijken en daar was nog meer familie. Het was erg fijn en ben blij dat we geweest zijn.


Grote Optocht Prinsenbeek


Maandag 7 Maart 2011:Carnavalsmaandag
Vandaag met ma naar de grote optocht van Breda geweest. Zo dit was carnaval voor dit jaar. Zo hebben we toch wat gezien , maar niet echt gevierd. Ik denk dat pa trotst op ons is. Want pa hield van carnaval.

Zondag 13 Maart 2011: 1e verjaardag neefje Tano
Vandaag bij mijn broer en schoonzus in Venlo de 1e verjaardag van mijn neefje gevierd. ' S morgens waren we alleen met ons eigen gezin en hebben nog wat gewandeld. In de middag kwam de rest van de visite. Het was best moeilijk om met z'n allen te zijn en een verjaardag te vieren zonder pa. Ik zit nu thuis te wachten op de foto's van een trotse opa , maar die zullen niet komen. Pa ik mis je!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten