Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 4 maart 2011

Second opinion


Woensdag 2 Maarts 2011: Second opinion
Vandaag telefoon gehad van best of doctors i.v.m. met de second opinion die mijn vader had aangevraagd. Een arts uit Amerika heeft mijn gegevens bekijken. En denkt toch dat het aan de alvleesklier ligt. Hij legt voor om met een medicatie te starten en nog wat aanvullende onderzoeken te doen. Na het telefoontje heb ik het even behoorlijk moeilijk , want pa had dit aangevraagd en wat hij graag willen weten wat er uit was gekomen en nu krijg ik de uitslag net een dag na zijn uitvaart.
Vandaag ook samen met mijn zus ma geholpen en bij de graven van beide Opa's en Oma's wisten kijken, wanten daar zijn de bloemstukken op gelegd.


Vrijdag 4 Maart 2011: MRI-scan
Vandaag samen met mijn zus naar het ziekenhuis geweest. Ik heb daar vandaag een mri-scan gehad van mijn galwegen en alvleesklier en een echo .De echo was zo gepiept , maar de MRCP leek wel uren te duren. De MRCP duurde een half uur , maar voor mij leek het wel uren. Ik zat met mijn gedachten maar bij een persoon. Ik was blij dat het voorbij was , want ik lag er met een heel dubbel-gevoel in en heb veel aan pa moeten denken.

Vandaag kreeg Pa 6 weken geleden ook een echo en die echo zetten onze wereld op zijn kop. en vandaag was ik dus ook op die afdeling en dan zie je die zwarte vrijdag weer helemaal voor je.
Maar met Pa in mijn gedachten ga ik er voor en zal ik zorgen dat ik weer beter wordt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten