Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

woensdag 29 juni 2011

Thuis en gesprek

Dinsdag 28 Juni 2011: Eerste dagen thuis
Zo ik de eerste dagen thuis zitten er weer op.
Heb de afgelopen dagen wat bezoek gehad en ben zaterdag met mijn zus bij ma geweest. Afgelopen maandag heeft ma mijn huisje schoongemaakt. en mijn zus heeft vandaag de vloer nog gedaan. Ook ben ik met mijn zus op bezoek bij een oom geweest die weer in het Ziekenhuis lag en daarna hebben we nog wat was weggebracht naar ma. Verder rustig aan gedaan, Wel merk ik dat ik soms te veel doe, maar ja dat is nu eenmaal als je thuis bent. Verder gaat het redelijk goed. Ik slaap goed. Heb maandag mijn medicatie bij de apotheek opgehaald. Heb voor de nacht en als het nodig is voor overdag extra pijnstilling. Ook minoes is weer helemaal de oude. Het plassen op bed is echt geweest om te laten zien dat ze het te lang vind duren, want sinds ik weer thuis ben heeft ze het niet meer gedaan. Morgen heb ik een gesprek op het werk.
Iedereen nog bedankt voor de kaartjes , Hyves krabbels, sms'jes , bezoekjes enz. Het heeft me zeker weer geholpen om er door te komen en het fijn om te weten dat er zo mee geleefd wordt. BEDANKT ALLEMAAL


Woensdag 29 Juni 2011: Gesprek op het werk
Goed geslapen. Na het wassen loop ik even naar de ALDI, want ze hebben een dekt telefoon in de aanbieding. Als ik terug kom eet ik wat en doe op de computer een bestelling weg voor de voeding. Na het middag eten loop ik weer naar de ALDI nu voor een gesprek i.v.m. de aanvraag WIA. De ALDI zorgt dat alle nodige papieren naar het UWV worden gestuurd en dat ik een kopie krijg. wel moet ik nog het medisch geheim van de arbo-arts over mij onderteken en weer in een verzegelde envelop stoppen. Thuis moet ik nu via de website van het UVW de aanvraag invullen. En verder is het dan afwachten.
Als ik terug ben belt mijn maat op. Hij staat voor de deur. Ook belt ' s middags mijn diëtiste nog op. Ze is blij dat er wat gebeurt is en is blij dat ze voor haar vakantie een bel afspraak heeft geregeld met mijn mdl-arts. Ze wil dat ik nu ga proberen om weer over te stappen op mijn oude voeding( de energie fiber). Deze zal dan wel lager worden gezet. Dit is de eerste stap. Volgende weel zal ze weer bellen.
' S avonds verder lekker rustig, want ik ben toch wel moe van het op en neer lopen naar de ALDI.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten