Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 27 juli 2012

Hoe gaat het en Psycholoog

Woensdag 25 Juli 2012: Hoe gaat het en de Psycholoog

Donderdag 19-07-2012: Slecht geslapen vannacht. Ben veel bezig geweest met wat ze in het Erasmus hebben gezegd. Pa moest eens weten. Verder vandaag wat boodschappen gedaan en wat achter de computer gezeten en verder rustig aan en op tijd naar bed.

Vrijdag 20-07-2012: vannacht beter geslapen was ook wel erg moe naar 2 slechten nachten en een zwaar gesprek in het Erasmus. verder rustig aan.

Zaterdag 21-07-2012: niks bijzonders


Zondag 22-07-2012: Vandaag met ma mijn zus en zwager naar Venlo geweest om naar de nieuwe woning van mijn broer , schoonzus en mijn neefje en nichtje te kijken. Naar de rondleiding hebben we wat gedronken en wat gegeten. Hierna zij we naar een natuurpark gereden. daar hebben we een ijsje op en zijn toen wisten wandelen en hebben in Duitsland wat gedronken. Echt een prachtig gebied op de grens van Nederland en Duitsland. Hierna zijn hebben we bij mijn broer nog gegeten en zijn daarna naar huis gereden. Het was een fijne dag.

Maandag 23-07-2012: Vannacht slecht geslapen had toch wat last van mijn buik door het eten van gister. Verder vandaag wat opgeruimd en vanmiddag een uurtje gefietst.

Dinsdag 24-07-2012: Ben vandaag om 10:30uur richting Belgie gereden en stond dus op de a27 vast in een vakantie file. Had om 11uur bij een carpool plaats bij afslag Hoogstraten af geproken met een neef en zijn gezin. Bij een ven in een natuurpark in wortel bij Hoogstraten hebben we gepicknickt , spelletjes gedaan en heb ik een fotoshoot van hun gemaakt( was weer leuk om te doen). Hierna zijn we nog bij hun thuis geweest. OM 17;30uur was ik weer thuis waar ik snel nog een salade heb gemaakt om daarna naar het valkenberg te gaan om daar met mijn zus en zwager te picknicken tijdens de parkies. Om 22:00uur was ik thuis. Een drukke maar gezellige dag.


Woensdag 25-07-2012: Zeer slecht geslapen vannacht. Had erg buikpijn door het eten gister. Ik doe het wel , maar wordt meteen gestraft. Tot 12uur op bed gelegen. Om 17:00uur ben ik een naar de psycholoog geweest. Heb daar een goed gesprek gehad. Over 2 weken heb ik de volgende afspraak.

Donderdag 26 Juli 2012:Zwemmen
Ben vandaag met een maat wisten zwemmen in de waranda in Oosterhout. Was erg leuk. was weer de eerste keer na mijn laatste operatie. Verder rustig aangedaan

Vrijdag 27 Juli 2012:Rustig aan
Vandaag rustig aangedaan i.v.m. het bezoek aan de Efteling morgen. Wel vanavond nog met mijn zus naar plein public in Breda geweest. was weer erg gezellig.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten