Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 16 oktober 2012

Weer Opname


Maandag 15 Oktober 2012: WEER ZKH OPNAME
Zeer slechte nacht gehad. Heel de nacht wakker gelegen van de pijn. Vanochtend om 8uur naast mijn gewone medicatie een extra pijnmedicatie ingenomen. Daarna wat proberen te slapen, maar het lukt niet. Om 12uur mijn medicatie weer ingenomen. Om 14uur toch maar besloten om de huisarts te bellen. De assistente vroeg wat en vroeg mijn temp weer op te meten(vanochtend 38,5) en dan weer terug te bellen. Mijn temp was iets gezakt 37,6. Om 14:15uur bel ik terug. Ze gaat even met de huisarts overleggen. Maar las ik aan het wachten ben wordt de hoorn er opgelegd. Om 14:25uur wordt ik terug gebeld, er ging iets fout. De arts wil dat ik even langs kom. Ik vertel dat als ik op sta ik duizelig wordt. Ik moet maar vervoer regelen. Hierna kleed ik me op de rand van het bed aan. Daarna loop ik heel langzaam naar een van mijn buren. Bij de buren bel ik aan en vraag voor vervoer, maar dat is er niet. En terwijl voel ik me niet lekker worden en val ik op de grond. Mijn buurman brengt me naar zijn woonkamer en hij gaat de huisarts bellen. Hij vraagt of de huisarts hier naartoe kan komen. Na wat overleg wordt besloten dat er een ambulance komt. Terwijl we wachten belt de buurman mijn moeder.
 
De Ambulance
Om 15:10uur is de ambulance er. Er worden meteen controles gedaan en een hartfilmpje gemaakt. Hierna bellen ze naar mijn huisarts. Naar wat gezoek heeft ie mijn huisarts aan de telefoon om te vragen wat de bedoeling is. De huisarts vertelde dat hij al de MDL-Arts heeft gebeld en ik was al bij de seh aangemeld. Als ze dat wisten waren ze al meteen vertrokken. Met hulp van de ambulancebroeder ga ik naar beneden om daar op de brancard te gaan liggen. In de ambulance krijg ik een infuus en krijg ik pijnmedicatie toegediend. Rond 15:45uur waren we bij de seh van het amphia. Ik wordt naar kamer 26 gebracht. In kamer 26 wordt ik onderzocht. De controles worden gedaan en 3 buisjes bloed worden uit het infuus gehaald. En terwijl komt ma en mijn zwager binnen. Even later komt er een arts om mijn te onderzoeken. Om 17uur komt de arts weer terug met de mededeling dat ik wordt opgenomen. Er is geen ontsteking te zien, maar als de pijn blijft willen ze een scan maken. Om 17:10uur wordt ik met een bed opgehaald en naar unit 26 gebracht en kom daar op kamer 278 te liggen.
 
Mijn Uitzicht
 
Even later komt mijn zus en zwager met mijn ziekenhuis koffer. Daarna brengen ze ma naar huis. Even later krijg ik een infuuszak aan het infuus. Ook willen ze nog ontlasting op kweek zetten. Rest van de avond rustig aan en iedereen op de hoogte gebracht. Het is allemaal weer klote en we wachten maar weer af. Maar ik ga in ieder geval volgend weekend lekker weg met de familie.


Dinsdag 16 Oktober 2012: ALWEER 3 JAAR ZIEK VANDAAG
Vannacht een redelijk nacht gehad. Tot 2uur niet echt geslapen. Dit kwam ook omdat de voeding nog verwisseld moest worden van mijn rugzak. Iets voor 2uur was ie leeg. Maar omdat ook de accu leeg was hebben we maar meteen alles op een pomp van het ziekenhuis aangesloten. Ook heb ik meteen een spuit voor de pijn gehad. Hierna goed geslapen. De controles waren vanochtend goed. De temp was nog ongeveer het zelfde 37,5. En weer een spuit tegen de pijn gehad. Vanochtend alleen een bakje thee. Ik mag ook verder niks, maar heb ook geen eetlust. Rond 9:30uur me rustig gewassen. Rond 11uur is er nog een diëtiste langs geweest: de voeding gaat naar 84ml, omdat ik verder toch niks mag. Om

12:45uur komt de zaalarts langs: bloedwaarde zijn niet extreem verhoogd. Morgen krijg ik een echo van de buik. Rond 13uur krijg ik nog een spuit tegen de pijn. Ma is vanmiddag langs geweest. Daarna wat geslapen. Vanavond bezoek gehad van mijn zus en van een vriend van me. Verder vanavond wat gelezen. Vandaag is het alweer 3 jaar geleden dat al ellende begon. Er is veel gebeurd en gedaan, maar men weet het nog steeds niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten