Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 17 maart 2014

Meerkamp


Maandag 17 Maart 2014: Verjaardag en Meerkamp

Zondag 9 maart met mijn zus en moeder naar Venlo geweest. Om daar de 4e verjaardag van mijn neefje Tano t vieren. En wat een lekker weer was het. We hebben lekker op de veranda gezeten.

Zaterdag 15 Maart ben ik rond 17:00uur naar ma gegaan. Heb nog wat achter de computer gedaan en thee gedronken. Ben rond 21:00uur naar spiridon gegaan om daar materiaal op te halen om daarna in de magriethal de indoor op te bouwen. Was iets over 00:00uur bij ma thuis waar ik bleef slapen.

Zondag 16 Maart. Om 6:45uur gaat de wekker.Ik douch me, kleed me aan en drink beneden een bakje thee. Tegen 08:00uur ga ik naar de margriethal voor de indoor. Het was een leuke dag. met een record aantal deelnemers. Heb veel mooie foto's gemaakt. Na het opruimen enz was ik rond 18:15 uur bij ma. Ben daarna meteen naar huis gereden. Heb minoes eten gegeven en heb nog lekker wat tv gekeken. Ik was zo moe dat ik geen fut meer had om de foto's te bewerken. Ben rond 21:00 uur naar bed gegaan.

Maandag 17 maart. Naar wat uitgeslapen te hebben ben ik de hele middag met de foto's bezig geweest. bewerkt en online gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten