Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 16 oktober 2014

5 jaar ziek

Maandag 13 oktober t/m Woensdag 15 oktober: spiridon
Maandag 13 oktober: Eerst wat uitgeslapen. Daarna met de foto's bezig geweest. 's middags bij spiridon wisten helpen en 's avonds 2 vergaderingen.
Dinsdag 14 oktober: Vandaag rustig aangedaan.
Woensdag 15 oktober: Vandaag weer bij spiridon wisten helpen. Nadat ik terug was alvast de spullen ingepakt. Ga morgen bij ma logeren, zodat ik de komende dagen niet op en neer hoef te rijden naar breda. Ben vanavond vroeg naar bed gegaan.


Donderdag 16 oktober 2014: alweer 5 jaar ziek.
Om 08:00 uur gaat de wekker. Na het douchen en voeding verwisselen. De spullen naar de auto gebracht. Ben rond 09:30 uur richting Rijen gereden om daar bij spiridon te helpen. Hierna naar ma toe gereden. Daar alle spullen uit de auto gehaald. Bij nog even achter de computer gezeten en daarna met ma tv gekeken.
Het is vandaag  5 jaar geleden dat ik ziek werd en alles begon. In die 5 jaar is er veel gebeurd. Heb veel onderzoeken gehad. 5 operaties, 26 ziekenhuisopname's, ben in verschillende ziekenhuizen geweest, enz enz enz enz. En wat weet me nu. heb een geboorte afwijking in de alvleesklier. Chronische panreatitis. En verder eigenlijk niet. Men weet niet waardoor mijn leverwaardes vaak hoog zijn. Het is op dit moment rustig en laten we dat zo even houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten