Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 14 november 2014

Overplaatsing en eerste dagen in het Amphia

Maandag 10 November 2014: Overplaatsing naar Breda
Slecht geslapen vannacht. Was erg druk op de afdeling. En had erg last van mijn buik. Om 02:00 uur dipiloor gehad voor de pijn. Om 06:00 uur werd er al bloed geprikt. Rond 07:45 uur zijn de controles gedaan en heb mijn medicatie gehad en ook extra oxcynorm. Me daarna wat gewassen.
Rond 08:30 uur een bakje thee op.  Mag verder niks. sta op helder vloeibaar.
Rond 08:50 uur Mdl-arts langs geweest:  Overleg met Amphia Breda over overplaatsing.
Om 10:15 uur nog een dipiloor gehad voor de pijn. en nog een lekker bakje thee op. Verder rustig aan en maar afwachten. Mijn schoonzus is ook nog even op bezoek geweest.
Rond 14:10 komt er een broeder langs: Mag over naar breda. Ze gaan nu alles regelen. Ook is het infuus afgekoppeld. Rond 14:20 uur komt ook de arts nog langs: Hij heeft contact gehad met mijn mdl-arts. Zij gaan het overnemen. het is nu wachten op Ambulance. 15:00 uur ambulance is gebeld. Ze gaan nu nog even de papieren voor de overdracht regelen.
Om 15:25 uur komen de ambulance broeders binnen. Voeding is overgezet. Krijg nog een dipiloor voor de pijn. Om 15:35 uur op weg naar Breda.


ambulance van Venlo naar Breda

in de Ambulance
Rond 16:45 uur komen we aan bij het Amphia. DE ambulance rijdt verkeerd en rij richting de hoofdingang. Hierna toch uitgekomen bij de SEH. Vanuit daar naar unit 8 kamer 38 gebracht. Voeding weer overgezet, 18:00 uur zaalarts komt nog even langs. Voorlopig het zelfde als in venlo. helder vloeibaar en het infuus wordt weer aangesloten. Om 19:00 uur is mijn zus lamgs geweest om de spullen te brengen. Om 22:00 zijn de controles nog gedaan. temp 37,8.
unit 8 kamer 38


Dinsdag 11 November 2014: Redelijke nachtrust
Had voor het slapen nog een dipiloor gehad om 24:00 uur. Tot 06:00 uur goed geslapen. Daarna wat weer meer pijn. Om 08:10 uur medicatie, extra oxcynorm en bakje thee. Om 08:30 uur controles en gewogen 72kg ( ook vocht). Om 09:00 uur is er bloed geprikt.
Heb om 09:20 uur zuster gebeld ivm pijn. Heb dipiloor gehad. Me daarna opgefrist. Voel me slechter dan gister. Verder rustig aan.
Om 12:35 uur was het grote visite: Bloedwaardes blijven schommelen. Ze gaan nog navraag na een bloeduitslag. Verder weer langzaam opbouwen.
Verder rustig aan. Nog een thee en bouillon op. 16:30 uur zuster langs voor medicatie. krijg meteen dipiloor. Ben rond 22:00 gaan slapen.



Woensdag 12 November 2014:Hoe gaat het.
Tot 02:30 uur lekker geslapen. Om 02:30 uur dipiloor gehad. Daarna goed geslapen. Om 08:00 uur controles en me daarna gedoucht. Na het douchen bakje thee op. Om 10:30 uur is de diëtiste langs geweest:Sonde voeding staat goed. Men kan evt nog terug naar de peptamen en die dan in de nacht aansluiten. Om 11:15 uur is de zaalarts langs geweest: Kijt wat te doen ivm pijn om de morfine te stoppen.
Om 14:00 uur toch zuster gebeld ivm pijn en dipiloor gehad. verder rustig aan
Rond 17:30 uur bouillon op, maar rond 18:00 uur erg misselijk en moet overgeven.  Uit eindelijk om 18:30 toch zuster gebeld. Rond 18:45 uur komt ze met medicatie voor de misselijkheid om via het infuus te geven, maar als ze het in spuit is dat erg pijnlijk. He heeft het langzaam toch ingespoten en daarna het infuus eruit gehaald. Om 19:30 uur  zijn ze een nieuwe infuus komen prikken, maar de eerste keer ging het mis. 2e keer zat ie wel goed. rond 22:00 uur gaan slapen.

Donderdag 13 November 2014: Onbekende pijn
Redelijk tot goed geslapen tot ongeveer 04:30 uur. Toen wakker van de pomp. Om 05:55 uur zuster gebeld ivm met pijn. krijg dipiloor. Om 08:00 uur zijn de controlles gedaan. en om 08:50 uur is er bloed geprikt. Me daarna rond 09:00 uur gewassen. Hierna wat gelezen. Omdat ik vanaf zaterdag al geen ontlasting heb gehad. Krijg ik om 11:00 uur een klysma. Om 11:15 uur zaalarts langs: buik onderzocht. verder afwachten. 's Middags verder rustig aan. gelezen enz. Heb nog weinig resultaat gehad van de klysma. Heb om 18:30 uur toch weer dipiloor gehad en weer misselijk van bouillon. Rond 20:00 uur krijg ik in eens een onbekende pijn midden op de borst. Zuster gebeld. Controles goed. Verder plat gelegen en verder niks meer gedaan.

Vrijdag 14 November 2014: Slechte nacht
Slechte nacht. Niet geslapen. Pijn borstbeen blijft.Rond 04:30 uur zuster gebeld. Meer pijn ook bekende pijn. Oxcynorm gehad. 06:00 uur pijn borstbeen straalt uit naar links en schouder.. Controles zijn goed.
08:00 uur controles en gewogen 70,1kg.. Voel me niet lekker. Doorspuiten sonde lukt niet. met de pistool lukt het een zuster het eindelijk wel. Heb me rond 09:15 uur me gewassen.
!0:45 uur zaalarts langs geweest: Onbekende pijn waarschijnlijk uitstraling van mijn bekende pijn. Bij nieuwe aanval hartfilmpje. Om 11:05 uur Diëtiste langs geweest: Blij dat voeding toch hoger staat met oude voeding. Ze gaat nog een keer kijken ivm insteek. Verder rustig aan Om 18:00 uur oxcynorm.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten