Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 20 november 2014

Pijnpoli, Gaat niet lekker

Maandag  17 November 2014: Weer helder vloeibaar
Redelijk geslapen. Om 08:10 uur controles en bloed prikken. Om 08:15 uur weer thee op. sta weer op helder vloeibaar. Me om 09:00 uur gewassen, was goed moe naderhand. Om 12:15 uur zaalarts langs geweest: Buik onderzocht. Hij gaat overleggen betreft pijn onderbuik, insteek en sonde. Zo nodig weer een klysma. Om 12:45 uur oxcynorm gehad. Om 14:30 uur met bezoek een stukje mee gelopen. Rond 15:00 uur weer een klysma gehad en pleister insteek verschoond. Na klysma 2 keer naar wc geweest. Heel licht bruin water wat er uit komt. Verder rustig aan. Wat gepuzzeld en op tablet bezig geweest. Na de bouillon van 17:30 uur weer misselijk geweest.

Dinsdag 18 November 2014:   Zeer slechte nacht
Zeer slechte nacht. Veel last van sonde en buikpijn die uitstraalt na links. Om 03:00 uur zuster gebeld en oxcynorm gehad. Om 06:15 uur in eens een pijnaanval in bovenbuik of iemand er een mes insteekt. Zuster gebeld. De voeding gestopt. Daarna sonde door gespoeld en oxcynorm gehad. maar dat helpt niet. Om 07:30 uur weer zuster gebeld. En dipiloor gehad. Ik moet in bed blijven zolang pijn niet zakt. Rond 08:10 uur zijn de controles gedaan. Bloeddruk erg laag 87/45. Pijn iets gezakt en misselijk. Verder op bed gelegen. Daarna bloeddruk nog een keer op nieuw gemeten 110/55. Om 12:00 uur medicatie en iets voor de misselijkheid gehad.
Om 12:40 uur is het grote visite: DE pijnpoli wordt er bij gehaald. Verder ?????? ik snap het niet.
Om 15:00 uur gesprek met zaalarts gehad: pijnpoli voorlopig niet. Nog wel urine op kweek.
Rond 16:45 uur is de sonde voeding weer aangesloten. Om 17:00 uur bouillon op , maar kwam er weer uit. Rond 20:30 uur controles goed. Om 22:00 uur is de blaas gebladderd. Er zit 375ml in. daarna naar wc geweest on te proberen te plassen. Het lukt, maar zit wel bloed bij. Het is nu weg voor onderzoek. Hierna slapen.

Woensdag 19 November 2014: Fysio en pijnpoli
Redelijk goed geslapen. wel een paar keer wakker geweest. Wel een keer pijn dat ik dacht. oH daar gaan we weer, maar toch niks nodig gehad.
Om 08:10 uur Medicatie en toch ook oxcynorm gehad. Had toch wat meer pijn. Ook goed last van insteek en sonde. Om 08:35 uur controles. Bloeddruk is weer wat laag 99/64. Ook nog gewogen 70,3kg.  Me om 09:15 uur me gewassen, maar was erg zwaar.
Rond 11:10 uur is zaalarts langs geweest: Urine was goed. Pijnpoli komt toch langs. Fysio wordt ingeschakeld voor meer beweging.
Om 11:30 uur is ook diëtiste langs geweest:  Houdt het in de gaten betreft sonde voeding.  Voeding moet eigenlijk wel omhoog. Gaat navraag doen betreft bepaalde druppels bij wildvlees groei. Micky button gaat wel, maar niet bij mij ivm wildvleesgroei en dit waarschijnlijk ook aan de binnenkant zit.
Rond 15:00 uur is er iemand van de pijnpoli langs geweest: Ze gaan overleggen met Dr loods die laatste pijnblokkade heeft gedaan. Om mee te kijken . Bedoeling is oom een vaste extra pijnstiller.
Om 15:20 uur wordt ik met rolstoel opgehaald voor foto buikoverzicht. Ben rond 15:40 uur weer terug. Heb goed last van mijn buik na ritje rolstoel. Om 18:10 uur zuster gebeld voor extra pijnstiller. Oxcynorm gehad. Om 19:45 uur even op en neer gewandeld op de gang. Voel me buik goed.
Als ik de nacht medicatie krijgt zit er een nieuwe pijnstiller bij Lyrica.

Donderdag 20 November 2014: Gaat niet lekker
Niet echt geweldig geslapen. Last van onderbuik. Rond 07:00 uur misselijk. Had neiging gal over te geven, maar kwam niet. Om 08:10 uur medicatie. Daarna bloed prikken en om 08:25 uur controles. die zijn goed. Daarna thee gedronken. Om 09:00 uur gal over gegeven. Om 09:10 uur gewogen 69,5kg.
Ben me pas om 10:20 uur gaan wassen. Daar weer gal over gegeven. Ik voel me duizelig. Ben blij als ik weer op bed lig. Daar om 10:50 uur weer een klysma gehad. Zaalarts is om 11:50 uur weer langs geweest: Klachten waarschijnlijk van de Lyrica. Even afwachten hoe het gaat. Misschien zenuwblokkade in de rug of via de buik zelf. Buikfoto was goed. Wel wat verwijde dikke darm.
Om 12:20 uur weer bouillon op, maar even later naar de wc om over te geven en had ook aandrang, maar alleen heel licht bruin water. Terug op bed weer over gegeven. Zuster gebeld. Krijg even later iets voor de misselijkheid via de sonde. Ook verteld ze dat ik voortaan elke dag wordt gewogen. Rond 15:30 uur is pijnpoli weer langs geweest: Klachten kunnen van de Lyrica komen. Ze gaan overleggen over plaatsen pijnbestrijding. Om 17:10 uur weer bouillon op, maar dit kwam er weer uit op de wc. Daar wordt ik ook duizelig. Ik bel de zuster. Met rolstoel wordt ik terug naar bed gebracht en krijg iets voor de misselijkheid. Rond 21:30 uur voorzichtig naar de wc geweest. Ging redelijk. Onlasting is nog steeds water dun.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten