Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zaterdag 14 mei 2016

Wings for Life, Villa Pardoes en Trouwfeest

Zaterdag 7 Mei 2016: bijkomen en verjaardag zus
afgelopen donderdag en vrijdag lekker rustig aangedaan. Even bij komen van de dagen met mijn neefje Tano. Hakt er toch wel in, maar heb dat er graag voor over. Was erg gezellig en voor herhaling vatbaar.

Vanochtend wat opgeruimd en een was gedraaid. Vanmiddag te voet naar de verjaardag van mijn zus geweest. Was gezellig. Lekker buiten gezeten. En daarna weer te voet terug naar huis.


Zondag 8 Mei 2016: Wings for life worldrun
Vanochtend rond 09:00 uur uit me bed gekomen en de TPV afgesloten. Me daarna gedoucht en een bakje thee gedronken. Rond 10:40 uur te voet Richting het florijn college gelopen. Me daar rond 11:00 uur gemeld. Rond 11:45 uur bij de startvakken uitleg gehad wat de bedoeling is.








Daarna even in de schaduw gezeten en al vast gelucht. Rond 12:15 uur moesten we op onze plek gaan staan. Ik stond bij vak blauw. Het eerste vak. Hier stonden de toppers. En voor dit vak nog de genodigden. Om 13:00 uur klonk het start schot.

Na de start moesten we ons weer binnen melden, maar daar was niemand. Dus zijn we naar het chasseveld gelopen. Daar meegeholpen met het verplaatsen van de ruimte waar de deelnemers werden opgevangen nadat ze terug waren. Hierna meegeholpen met het uitdelen van de medailles.

Rond 15:30 uur mochten we ons gaan afmelden in het florijn college. Krijg nog een vrijwilligers vergoeding ook.

Ben daarna weer terug gegaan naar het chasse veld om te kijken naar de wedstrijd en de huldigingen van de winnaars.

Ben rond 18:00 uur naar huis gelopen.
Was weer erg leuk om te helpen, nu vermoeid op de bank.

Dinsdag 10 Mei 2016: Uitrusten, camera klaarmaken en vergadering.
Gisteren lekker rustig aangedaan. Moest bijkomen van zondag.

Vanochtend de was van afgelopen zaterdag opgeruimd. En vanmiddag de camera klaar gemaakt voor morgen. Heb me rond 19:00 uur al aangesloten en de TPV in de rugzak gedaan, want heb een vergadering en moet morgen om 08:00 uur al weg.
Ben rond 20:25 uur naar Spiridon geweest voor een vergadering.

Woensdag 11 Mei 2016: Fotograferen bij Villa Pardoes
Zo was een kort nachtje, maar heb wel goed geslapen, want werd om 07:00 uur wakker van de wekker. Na een bak thee de TPV afgesloten en me gedoucht. Daarna rond 08:00 uur vertrokken naar Kaatsheuvel.

Was rond 08:30 uur bij Villa Pardoes. Daar eerst een bakje koffie gedronken en gekletst met de andere fotografe. Voor haar was het de eerste keer. Omdat mijn eerste gezin helaas gisteravond naar huis is gegaan, omdat ze een ziek kind hadden hoef ik pas om 09:30 uur te beginnen. Dan doen we nog maar een bakje koffie en lees ik even de krant.

Ben rond 09:30 uur begonnen met fotograferen. Dit keer veel buiten gefotografeerd, want het was goed weer. Ook foto's gemaakt bij kinderen op de kamer. Het was weer geweldig om te doen. Weer prachtige foto's gemaakt van prachtige en bijzondere gezinnen. Daarna mee geluncht.

Ben rond 13:30 uur vertrokken.  Ben meteen gaan tanken in Baarle-Nassau en in chaam boodschappen gedaan.

Eenmaal thuis niet veel gedaan. Lekker op de bank gelegen. was toch wel moe.

Vrijdag 13 Mei 2016: Foto's bewerken, paspoort en trouwfeest
Gisteren een begin gemaakt met bewerken en omzetten van de foto's van Villa Pardoes En verder rustig aan.
Vanochtend weer even met de foto's bezig geweest.
Vanmiddag rond 14:00 uur op de fiets naar de stad gegaan. Samen met mijn zus.
We hebben eerst bij het stadhuis mijn paspoort opgehaald, daarna fietsen in de fietsenstalling gezet.
Hierna even naar de bieb voor mijn zus. Daarna richting de Grote markt gelopen in afwachting van het bruidspaar. Mijn neef gaat trouwen vandaag.
Om 15:00 uur zaten we in de trouwzaal. De trouwambtenaar die het erg leuk. En de jongste van het bruidspaar was het middelpunt hahaha, Heerlijk.

Hierna naar huis gegaan. Daar lekker uitgerust.

Ben rond 20:00 uur op de fiets naar het feestadres gegaan.
Was een leuk en gezellig feest. Ook kon Wc en Rowwen Heze niet ontbreken op het feest.
Bij het laatste nummer Vergeate van Rowwen Heze kwamen toch wel even de tranen.
Was voor mijn ook de eerste keer dat ik weer mee kon doen op de dansvloer, want met de rugzak van de sonde voeding ging dat niet echt.
Pa, Ome Toon en alle andere die we moeten missen PROOST en we zullen jullie nooit doen VERGEATE!!!!!!!!!!!!
Was om 01:50 uur thuis e lag om 02:30 uur in bed. En nu slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten