Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 21 februari 2011

Gesprek met Pa en MDL-Arts



Donderdag 17 Februari 2011: Goed gesprek met pa
Vanavond bij pa en ma geweest. Na het eten ben ik bij pa gebleven , zodat ma eens even er tussen uit kon. Ik heerlijk met pa zitten praten. eigenlijk wou ie slapen , maar uiteindelijk hebben we alleen maar over vroeger gepraat en over Onze hobby's. Dit pakken ze me niet af.


Zondag 20 Februari 2011: Verjaardag Ma
Eigenlijk zouden we vandaag met een feestje in een zaal met fam. en vrienden de 65e verjaardag van ons ma vieren. Maar vorig week hebben we besloten om het af gelasten omdat ons pa er niet heel de dag bij kon zijn. We hebben pa belooft dat ma als nog een feestje krijgt. Daarom hebben we vandaag met onze eigen gezin de verjaardag van ma gevierd en dat was heel bijzonder en blij dat we het zo hebben gedaan.


Maandag 21 Februari 2011: MDL-Arts
Vandaag weer bij de MDL-Arts geweest.
En er kwam meer uit het gesprek dan ik had verwacht , want ik dacht mijn MDL-Arts wil op de uitslag van de second opinion wachten , maar nee dus.
Hij heeft mijn hele status/dossier opnieuw doorgenomen en wil een nieuwe echo en MRCP(MRI) van de galwegen/blaas maken.
Dit is in het begin ook al een keer gedaan. men zag toen op echo niks , maar op de MRI zag men iets(waarschijnlijk een steentje) in de galblaas. Maar de chirurg vond het toen niet nodig om de galblaas er uit te halen , omdat mijn bloedwaarde weer goed waren. Ook in het AMC zag men daar niks in.
Mijn Arts wil nu kijken of het plaatje van de galblaas veranderd is.
Als op de scan nog steeds een steentje? te zien is dan is de kans groot dat mijn galblaas als nog verwijdert wordt.
Mijn Arts belooft me niks , maar hij hoop hiermee dan als nog de chirurg te overtuigen. Ik moet er niet van uitgaan dat hiermee dan alles opgelost is , maar die kans is aanwezig.
Dus het is nu even afwachten en nu maar hopen dat hier eindelijk wat uitkomt.

Vanavond bij pa en ma geweest. Pa was blij om te horen dat er weer iets gedaan wordt bij mij. Hij glunderde helemaal. Dit doet me goed. Vandaag gesprek me pa , ma en mijn zus gehad over pa.

Afgesproken dat ik vanaf morgen blijf slapen en als het nog slechter gaat komt mijn zus ook slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten