Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

woensdag 13 juli 2011

Erasmus en UWV

Vrijdag 8 Juli 2011: Telefoon Erasmus
Heerlijk geslapen in mijn eigen bed. Na het douchen wat gegeten. Rond 11:00uur een paar boodschappen gedaan bij de aldi. Ook daar waren ze al op de hoogte dat ik weer in het ziekenhuis gelegen. Hadden ze van de buurman gehoord en ook de bakker wist het. Om 12:00uur krijg ik bezoek.
Om 13:00uur gaat de telefoon. Het is een MDL-Arts van het Erasmus. Ze verteld dat ze bericht van het Amphia had gehad en dat ik op dinsdag 19 juli om 14:00uur het onderzoek heb. Daarna vraagt ze of ik zelf wat over mijn ziekte verloop wil vertellen. En vraagt nog enkele dingen zoals: hoe mijn ontlasting is, over het eten, of ik last van geelzucht heb of gehad en wat de klachten zijn. Ook legt ze nog het onderzoek uit en vertel ze dat er weefsel uit de alvleesklier en ook uit de lever zal worden gehaald. Bij dat laatste moet ik toch even slikken. Ik zal alle informatie thuis gestuurd krijgen. Ook krijg ik een envelop met een potje om wat ontlasting in te doen. Dit moet ik dan meteen terug sturen, zodat ze dit voor het onderzoek kunnen onderzoeken. Ook zal er op de dag zelf bloed worden geprikt.
Vanavond toch maar eventjes naar het trouwfeest van mijn nicht en haar vriend. Eindelijk weer eens iets leuks in de fam. en daar wil ik toch even bij zijn. Om 24:00uur lig uitgeput in bed , maar ben blij dat ik even geweest ben

Woensdag 13 Juli 2011: Brief UWV en Brief Erasmus

De afgelopen dagen zijn goed gegaan.

ZATERDAG 9 JULI                                                                                                                              Goed geslapen vannacht. Was erg moe van het trouwfeest gisteravond, maar ben blij dat ik gisteravond geweest ben. Vanmiddag met mijn zus naar mijn moeder geweest waar ook mijn broer met zijn gezin was. Toen ik thuis kwam lag er een brief van het UWV in de bus. Donderdag 14 juli heb ik een gesprek met een verzekeringsarts. Ook moet ik nog een vragenlijst invullen. Vandaag ook te horen gekregen dat mijn oom weer in het ziekenhuis ligt, hij is een dag thuis geweest.

ZONDAG 10 JULI                                                                                                                               Goed geslapen. Ben vandaag begonnen om overdag over te stappen op mij oude voeding voor de sonde. Voorlopig alleen overdag. Vanmiddag begonnen met het invullen van de vragenlijst voor het UWV.

MAANDAG 11 JULI                                                                                                                               Goed geslapen. Vanochtend had ik wat meer last van mijn buik. Heb mijn medicatie ingenomen en ben terug naar bed gegaan. Heb tot 13:30uur geslapen en voelde me stukken beter. Gelukkig maar. ' S middags wat boodschappen gedaan.
DINSDAG 12 JULI                                                                                                                                  Redelijk geslapen. Vandaag is mijn langs geweest om de kattenbak schoon te maken. Ik heb de vragenlijst van het UVW verder ingevuld. Vandaag een brief van het Erasmus binnen gehad inclusief potje om ontlasting in te doen en een tas om het terug te sturen. ' S avonds bezoek gehad van een oom en een tante.
WOENSDAG 13 JULI                                                                                                                           Goed geslapen. Vandaag wel weer tot 13:00 uur geslapen, was vanmorgen weer niet zo lekker. Vandaag weer een brief van het Erasmus gehad nu van de scopie afdeling i.v.m. het onderzoek van volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten