Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 7 augustus 2011

Biesbosch en Pa

Zondag 7 Augustus 2011: Biesbosch en Pa
Vandaag is het een bijzondere dag. Vandaag zullen we pa na zijn geliefde biesbosch brengen.
Om 9:15 komt mijn zus en haar vriend me ophalen en gaan we naar de rijen Om daar ma op te halen. mijn broer rijdt met zijn gezin zelf.
Rond 10:00uur zijn we in de haven van Drimmelen. We gaan eerst wat drinken bij het café waar ons Pa altijd een bakje koffie dronk voor ie in de biesbosch ging varen. Daarna zijn we een bootje gaan huren en zijn we de biesbosch in gegaan. Het weer is redelijk meegevallen. Bij de brug van sint jan in de sloot van sint jan hebben we gegeten. De vriend van mijn zus, mijn schoonzus en mijn neefje en nichtje zijn daarna uitgestapt en wat gaan wandelen. Daarna zijn mijn ma , zus, broer en ik even een
stukje verder gevaren om de wens van ons pa in vervulling te laten gaan.


De Biesbosch


Om 13:45uur hebben we Ons PA uitgestrooid in de biesbosch.

Pa rust zacht. Je bent nu waar je zo graag was.

Na het gebeuren hebben we elkaar even beet gepakt. Maar het is mooi. Hij wou dit graag. En het was heel bijzonder om het te doen voor Pa.

Ik met Kami aan het roer.


Daarna hebben we rest weer opgehaald en zijn we langzaam terug gaan varen naar de haven. Onderweg is mijn broer nog in het water gesprongen en mijn nichtje ook nog( dapper hoor!).
Ook hebben we onderweg nog Nijntje van de verdrinkingsdood moeten redden. Mijn neefje had Nijntje over boord gegooid.
Nadat we terug in de haven waren hebben we nog op het terras van het café gezeten waar pa ook altijd zat.
Hierna zijn we naar de stamkroeg van ons Pa gereden De halve maan. Om daar met zijn alle wat te eten en deze bijzondere dag af te sluiten.

Proost Pa.

Het was een bijzondere dag en het is mooi om dit voor je te kunnen doen pa.
Daarna hebben we nog bij ma thee gedronken en daarna naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten