Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 9 augustus 2011

Trouwdag zus en zwager

Maandag 8 Augustus 2011: Trouwdag zus en zwager

Afgelopen nacht zeer slecht geslapen. Heb veel pijn gehad en heb extra pijnstilling ingenomen. Waarschijnlijk toch last van het eten gisteravond(pasta met vlees). Om 7uur ben ik er uitgekomen heb even achter de computer gezeten. Daarna gewassen. ik neem extra pijnstilling in. Ik eet niks, want het gaat nu redelijk.
Rond 9uur wordt ik opgehaald en gaan we naar het stadskantoor van Breda. Om 9:20uur worden we geroepen en gaan naar een klein kamertje waar mijn zus(Jezus) en haar vriend(jozef) gaan trouwen. Hierna gaan we naar het huis van mijn zus en schoonbroer.
Rond 11uur rijden we naar het pannenkoekenhuis in den Hout. Waar we eerst in de speeltuin rond lopen. als het begint te regen gaan we naar binnen. Hier hebben we lekker pannenkoek gegeten. na het eten zijn we nog even naar het maisdoolhof gegaan, maar dat was van korte duur , want het begon heel hard te regen. En zijn we maar naar de rijen gegaan. daar nog wat gedronken en toen naar huis.




Eenmaal thuis ben ik op de bank gaan zitten en heb niet meer veel gedaan. Om 19:00uur ben ik maar naar bed gegaan. ik kon mijn ogen niet meer openhouden. heb extra pijnstilling ingenomen.

Gelukkig heb ik deze nacht wel wat geslapen , maar ben ook een paar keer wakker geweest. heb midden in de nacht nog een keer extra pijnstilling genomen. Heb
uiteindelijk tot 11uur de volgende morgen geslapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten