Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 5 augustus 2011

Controle Chirurg

Vrijdag 5 Augustus 2011: Controle chirurg

Afgelopen tijd is het redelijk goed gegaan. 2 keer zelfs een dag weggeweest met een maat van me. Woensdag 27 juli zijn we naar waterloo in België geweest en Maandag 1 augustus naar de kasteeltuinen van arcen geweest. Beide dagen goed weer gehad. De dag erna wel erg vermoeid, maar het was heerlijk om er even tussen uit te zijn en even genieten en niet aan het ziek zijn denken.

Afgelopen woensdag erg beroerd geweest. Veel buikpijn gehad, maar na veel slapen een extra pijnstilling ging het gelukkig beter. Ik was even bang dat ik weer na de SEH moest, maar gelukkig ging het goed

Vandaag op Controle geweest bij de Chirurg en meteen bloed geprikt.

Om 9:40 uur eerst bloed geprikt( voor controle a.s woensdag bij mdl-arts)en daarna doorgelopen naar de poli chirurgie. Na lang wachten , want het liep behoorlijk uit. Was ik aan de beurt. De wond zag er goed en rustig uit. Ook heeft ie naar de voedings-sonde gekeken. Een hechting is bijna los. Hij zegt dat het nadeel van deze voedings-sonde is dat de hechtingen los raken, maar om nou elke keer weer nieuwe hechtingen te zetten en ook werkt dat niet echt, want ze zullen elke keer sneller los raken. Ik moet hem vast maken met leukoplast en zorgen dat ie in ieder geval niet er uit schiet. We zullen wel zien. Als ie echt los raakt kan men ook nog een microtoon plaatsen. De chirurg vindt het ook zonde dat de gal verwijdering niet echt heeft geholpen( we wisten dat het 50/50 was). Maar ja ze moesten er toch zijn voor de plaatsing van de voedings-sonde en was het proberen waard. Maar het heeft wel een verandering gebracht en dat is dat ik weer wat kan eten al is het niet veel. Ik hoef niet meer op controle bij de chirurg komen.

Het is nu wachten op woensdag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten