Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 12 januari 2012

Erasmus

Woensdag 4 Januari 2012: MDL-Arts Erasmus Rotterdam

Ben vandaag naar het Erasmus MC in Rotterdam geweest.
Ben rond 10:30uur richting ma gereden en heb me daar eerst lekker gedoucht. Mocht me weer douchen nadat vorig week het wildvleesgroei weggehaald is.
Na het douchen zijn we richting Rotterdam gereden. Om 12:30 uur waren we er. Na bordjes volgen en de lift waren we op de Maag darm lever poli. Heb me daar gemeld en daarna plaatsgenomen in de wachtkamer. En toen dus wachten. Rond 13:20uur wordt ik geroepen. We flink wat gepraat. Hij heeft me gewogen en lichamelijk onderzocht. Daarna hebben we het gehad wat de bedoeling. Ze gaan de komende tijd gegevens opvragen bij het Amphia. Er wordt vandaag bloed geprikt en ik krijg een potje mee voor de ontlasting. Er zullen straks enkele onderzoeken opnieuw uitgevoerd worden. Men hoopt er achter te komen wat er aan de hand is. De vraag is of het probleem wel de alvleesklier is of iets anders is en de coeliakie wel juist is.
Over 3 weken moet ik terug komen.


Donderdag 12 Januari 2012: Afgelopen week
Donderdag 5-01-2012 is mijn oom verder gegaan met tegelen.

Vrijdag 6-01-2012 lekker uitgeslapen en verder rustig aangedaan.

Zaterdag 7-01-2012 ben ik ' s morgens naar spiridon geweest om daar thee te drinken en gelukkig nieuwjaar te wensen en om lekker bij te kletsen. Daarna ben ik naar Ma gereden. ' S middags ben ik samen met Ma, mijn zus en mijn nichtje en neefje wisten zwemmen. De laatste keer dat ik gezwommen had was in mei 2010 een week voor mijn peg-sonde was geplaatst. Ik heb heerlijk gezwommen en ben blij dat mee ben geweest. Ik ben ' s avonds op tijd naar bed gegaan en heb die nacht goed geslapen. Het zwemmen heeft me goed gedaan.

Zondag 8-01-2012 lekker uitgeslapen en daarna een beetje opgeruimd. Eigenlijk wou ik daarna nog even op de bank gaan liggen, maar omdat Ma toch geen vervoer heeft
ga ik ma ophalen om daarna na de nieuwjaarsreceptie van Familie Frijters in Cafe de toerist te gaan. Het was een leuke middag.

Maandag 9-01-2012 vandaag wat inkopen gedaan voor de badkamer en verder rustig aan.

Dinsdag 10-01-2012 Mijn oom heeft vandaag de laatste wandtegels op muur gelijmd en hebben we nog inkopen gedaan bij hornbach.

Woensdag 11-01-2012 slechte nacht gehad en niet omdat ik last van mijn buik heb gehad. Nee ik had enorm kramp in mijn linker voet en wel in mijn grote teen. Deze teen is 9,5 jaar geleden geopereerd. Omdat ik door artrose geen gewricht heb zitten tussen mijn voet en grote teen. Hebben ze toen een stukje bot weggesneden, zodat de teen gewoon meebeweegt( uiteindelijk moet ie een keer vast worden gezet, omdat het botje weer aangroei en deze ingrijp maar een keer gedaan kan worden). Ik had dus enorme kramp in die teen. Hij stond ook helemaal naar beneden gebogen( terwijl me dat normaal niet lukt) Het was ook behoorlijk pijnlijk. Ik kreeg de teen niet recht. Ik dacht dat wordt morgen naar de huisarts, maar na een half uur was de pijn over en mijn teen stond ook weer recht en werd de pijn minder.
' S morgens een beetje uitgeslapen en daarna de berging een beetje opgeruimd en s'avonds er op tijd in.

Donderdag 12-01-2012. Vandaag heeft mijn oom de bovenste gedeelte van de muren gestuct. Volgende week de vloertegels en voegen en dan kan de week erop de inrichting beginnen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten