Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 3 januari 2012

Wat een Jaar

Zondag 1 Januari 2012: Gelukkig Nieuwjaar

Hallo allemaal.

HIERBIJ WENS IK AL MIJN BLOGLEZERS
EEN GEZOND & GELUKKIG 2012

Dinsdag 3 Januari 2012: Wat een Jaar
Nou 2012 is begonnen en ik hoop dat het in ieder geval een beter jaar wordt dan 2011, want wat is er dit jaar veel gebeurd.
Zo heb ik 5 crematies gehad. Waaronder die van mijn vader en van mijn oom.
Het was nog maar net begonnen toen we op 21-1-2011 kregen te horen dat pa nog maar kort te leven had. Amper 5 weken later is pa al overleden. En het jaar begon zo mooi met op 11-1-2011 de bruiloft van mijn broer.
En op 8-08-2011 is ook mijn zus getrouwd. Een dag van te voren op 7-08-2011 hebben we ons pa uitgestrooid in z'n gelieve biesbosch.
Ook zijn er nog twee nichten van mijn getrouwd. Bij een ben ik geweest. Bij de ander lag ik net in het ziekenhuis.
Op 10-2-2011 hebben we de theater show koper van Rowwen Heze bijgewoond in het Chasse in Breda. En wat is dit een bijzonder concert geworden waarin Rowwen Heze blieve loepe voor ons pa zong en pa een daverend applaus kreeg van de rest van het publiek. A.s 10-02-2012 gaan we weer na het zelfde optreden in het chasse Op 8-05-2011 zijn met ons Rowwen Heze groepje naar de fanclubdag van Rowwen Heze geweest. Dit was de eerste keer na pa zijn overlijden. Het was een mooie en fijne dag. Op 11-09-2011 ben ik met ma naar de peelconcerten van Rowwen Heze in natuurgebied de peel geweest. Een zeer bijzonder concert en helemaal omdat we juist hier Rowwen Heze weer live blieve loepe hoorde speelden.

Ook rond mijn ziek zijn is er veel gebeurd.
Zo kreeg ik op 2 maart de uitslag van de second opinion uit Amerika binnen.
Ben ik 6 keer op controle bij de mdl-arts geweest.
1 keer op controle bij de neuroloog.
2 keer op controle bij de chirurg.
Heb ik 5 keer in het Ziekenhuis gelegen. 9-30 April/ 6-23 juni/ 1-7juli/ 19-24juli/ 8-17 Oktober.
3keer met de ambulance naar de SEH gebracht.
4 keer de huisartsenpost gebeld.
1 keer bij de pijn poli geweest.
1 keer pijnbehandeling gehad.
4 keer zelf naar de SEH gegaan.
1 keer MRI van de rug. 1 keer röntgenfoto van de rug en bekken. 1 keer mrcp v alvleesklier. 1 keer ct-scan. 1 keer echo-endoscopie v alvleesklier. 1 keer uitgebreide mrcp in het Erasmus. 1 keer operatie waarbij de galblaas is verwijderd en een jejunostomie geplaats. 1 keer peg-sonde verwijderd. 1 keer echo-endoscopie met punctie in het Erasmus. 1 keer buikecho. 1 keer leverpunctie. 1 keer dagopname. 1 keer verwijdering wildvleesgroei bij jujenostomie.
Meerdere malen bloedprikken en infuusnaalden plaatsen.
Veel zakken vocht via het infuus.
Enz.

Morgen heb ik een afspraak bij een mdl-arts in het Erasmus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten