Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 26 januari 2012

Slecht weekend en Diëtiste

Maandag 23 Januari 2012: Slecht weekend en Diëtiste

Vrijdag 20-1-2012:. Vandaag veel gedacht aan een jaar geleden toen me vader bij mijn langskwam om de was te brengen, mijn nieuwe tv te bekijken en de foto's te zien van de trouwdag van mijn broer en schoonzus. Het was de laatste keer dat ie bij mij thuis is geweest. Ik zie hem nog binnenkomen en wat schrok ik van zijn gele kleur.
' S avonds met mijn zus , zwager en 2 vrienden van hun naar de Bredase cultuurnacht geweest. Was erg leuk en gezellig.

Za 21-1-2012: Vannacht goed geslapen, maar toen ik vanochtend wakker werd had ik veel buikpijn. Heb tot 15uur op bed gelegen. Ben daarna even boodschappen gaan doen, want ik moest kattengrind voor de kattenbak halen. Daarna wat op de bank gezeten en ' S avonds tv gekeken en om 21:30uur naar bed.

Zo 22-1-2012: Zeer slecht geslapen vannacht. Heb tot 7 uur wakker gelegen. kon niet slapen van de buikpijn en pijn aan de in steek. Om 4 uur heb ik extra pijnstilling ingenomen. Uiteindelijk ben ik om 7uur in slaap gevallen en werd om 12uur wakker. ik voelde me toen iets beter. Heb om 13uur mijn zus opgehaald om naar ma te gaan. Ma vond het fijn als we dit weekend toch even langskwamen. ik heb me meteen even gedoucht. om 18uur was ik weer thuis ben om 21uur naar bed gegaan. was erg moe.


Ma 23-1-2012: Heb goed geslapen en de pijn is weer aanvaardbaar. Heb vandaag spullen gehaald i.v.m. het plaatsen van de douchebak morgen. Vandaag heeft ook de mijn Diëtiste nog gebeld om te vragen hoe het in Rotterdam was geweest en hoe het met mijn insteek gaat. Over een maand zal ze me weer bellen.
Ga nu weer slapen. moet morgen om 9:30uur weer in het ziekenhuis zijn.

Donderdag 26 Januari 2012: Afgelopen Dagen

Di 24-1-2012: Vannacht weer slecht geslapen. Heb weer veel pijn gehad. Rond 5uur val ik toch in slaap. Om 7uur wordt ik wakker door de wekker. Ben er vroeg uit, want mijn oom komt al om 9uur, omdat ik naar het ziekenhuis moet.
Om 9uur is mijn oom er. Ik ga op weg naar het ziekenhuis. Moet op controle komen bij de uroloog. Ongeveer 9 jaar geleden heb ik een prostaat ontsteking gehad. I.v.m. mijn gezondheid nu heeft mijn huisarts me weer naar de uroloog gestuurd. Ik krijg andere medicatie om het rustig te houden. moet urine afgeven en krijg op woensdag 7 maart een test/onderzoek.
Rond 11uur ben ik terug. Mijn oom is druk bezig met het plaatsen van de douchebak, alleen het gaat niet zoals het hoort. Tussendoor gaan we nog naar de hornbach. Mijn oom komt morgenmiddag terug om de douchbak af te maken, zodat we donderdag kunnen tegelen.

Wo 25-1-2012: Vannacht redelijk geslapen. ' S morgens even naar de apotheek geweest om medicatie op te halen. ' S middags heeft mijn oom de douchbak geplaatst.


Do 26-1-2012: Vannacht weer eens een slechte nacht gehad. Was gisteravond al niet lekker en ben om 21uur naar bed gegaan. Blijf gister maar overgeven en kon niet stil liggen van de pijn en de misselijkheid. Vandaag is mijn oom weer verder gegaan met de vloertegels in de badkamer.

Ik hoop dat ik vannacht wat kan slapen en morgen moet ik naar het Erasmus en hoop ik te horen wat ze van plan zijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten