Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 9 december 2012

AZM


Woensdag 5 December2012: KERSTMARKT en AZM

Maandag op dinsdag nacht weer slecht geslapen en dinsdag veel op bed gelegen. Vannacht een goede nacht gehad. Ik lag er gisteravond vroeg in, want er moest er om 7uur en na al de slechte nachten  was ik toe aan een goede nacht. Om 7uur dus er uitgekomen en me afgekoppeld van de voeding en me gewassen. Daarna wat thee gedronken. Toen alvast mijn voeding klaar gemaakt, maar sluit hem zo laat mogelijk aan, want het wordt een lange dag. Om 8:00uur mijn medicatie ingenomen en om 8:15uur de voeding aangesloten. Daarna ben ik weg gegaan en heb eerst ma opgehaald en toen naar het treinstation in Rijen. Om 9uur zaten we in de trein op weg naar Maastricht. Na 2uur in de trein zijn we er eindelijk.
 
Kerstmarkt Maastricht
In Maastricht zijn we naar de kerstmarkt geweest en hebben wat rond gekeken voor kerst. Ook hebben nog wat gegeten en rond 14:00uur zijn we nog wat gaan thee gaan drinken om daarna richting het station te lopen. Iets over 15uur waren we op het station en hebben om 15:18uur de trein gepakt richting Maastricht randwyck. 3 min later waren we er. Het was ongeveer 2 min lopen naar de ingang van het AZM.
 
Hoofdingang AZM

AZM
 

Even kijken hoe hier de bewegwijzering werkt. Oh via routes. ik moet route 1 volgen. bij de patiëntenbalie mijn polskaartje aangevraagd (deze had ik nog niet in mijn verzameling). Daarna even gevraagd waar de poli van de interne was. Me daar aangemeld. Iets over 16uur was ik aan de beurt. We hebben een goed en duidelijk gesprek gehad. Het is een heel aardige arts. Die ook heel begripvol en meelevend is. Nadat ie mijn verhaal heeft gehoord legt ie uit wat ze hier kunnen gaan doen. Ze gaan hier dus niet naar de alvleesklier kijken, maar meer naar de darmen en maag enz. Na mijn akkoord voor de opname. Kan hij nu alles in werking gaan zetten. Het zal wel pas begin volgend jaar zijn, want ze moeten eerst kijken welke testen en onderzoeken ik ga krijgen. Daarna moet er gekeken worden wanneer er plek is op de afdeling. Het is nu wachten op een telefoontje wanneer ik wordt opgenomen. Als ik weg ga vraagt ie nog wat ik meer heb, omdat ik met een kruk loop. Ik leg uit dat als ik veel moet lopen en lange dagen mijn zoveel energie kosten en me dan erg zwak voel en dus niet altijd gebruik. Hierna lopen we richting het station. Om 17:04uur hebben we de trein naar Maastricht. Hier stappen we om 17:25uur over op de intercity richting Den Bosch. Waren we de trein naar Rijen pakken. Om 19:26uur zijn we in de Rijen. Ik breng ma naar huis. Om 20:00uur ben ik thuis. Ik pak een bak thee en ga op de bank zitten. Even later belt mijn zus op om te vragen hoe was gegaan. Hierna verwissel ik mijn voeding, want die is ondertussen op. Om 21uur duik ik mijn bed in. Ben erg moe. Einde van een lange dag en hopen dat we nu eindelijk verder komen.



Zondag 9 December2012: LEUK DRUK WEEKEND
Donderdag rustig aangedaan. lekker bijkomen van de lange dag in Maastricht.

Vrijdag ook rustig aangedaan. Wel naar de psycholoog geweest en mijn huisje in kerstsfeer gebracht de eerste keer sinds mijn ziek zijn. De afgelopen drie jaar niet gedaan. 2009 geen behoefte, 2010 niet thuis, 2011 verbouwing. Ook heb ik mijn accu's van mijn fotocamera opgeladen i.v.m. zaterdag

Zaterdagnacht heb ik wat minder geslapen en omdat ik een lange dag voor de boeg had ben ik nog even in bed blijven liggen. Wel ben ik even er uit geweest voor de voeding te verwisselen. Rond 11:00uur ben ik eruit gekomen en heb wat thee gedronken en ben even met mijn tablet bezig geweest. Daarna me gewassen en aangekleed. Om 14:20uur ben ik

naar Bavel gereden voor het 50jarig huwelijksfeest van mijn tante en oom. Ook heb ik daar foto's gemaakt. Was weer even geleden. Om 18:45uur ben ik naar huis gegaan. Daar minoes eten gegeven, me omgekleed en de voeding alvast verwisseld, zodat ik dat vannacht niet hoef te doen. Ook kwam het buffet van het feest er alweer uit, ach ja weer geprobeerd. Rond 20uur werd ik opgehaald voor de fanclubavond van de WC Experience. Het was een leuke avond, maar wel vermoeiend. Om 01:20uur was ik thuis. Snel mijn medicatie ingenomen, omgekleed en naar bed. Was blij dat ik mijn voeding al had verwisseld.

Zondag. Vannacht goed geslapen. Om 11uur bezoek gehad van een maat van me en vanmiddag met mijn zus naar de school voor fotografie in Breda geweest, want daar was expositie examenwerk en diploma uitreiking van een nicht van me. Rond 16uur was ik weer thuis. verder rustig aangedaan. Zo meteen naar bed, want ben toch wel behoorlijk moe. Maar gelukkig heb ik dit jaar geen ziekenhuis bezoeken meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten