Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 24 december 2012

Opnamedatum AZM en het gaat niet echt lekker


Maandag 10 December2012: SLECHTE NACHT en ERG MOE
Ik dacht ik zal wel goed slapen, want was zo moe van het weekend, maar mijn buik dacht daar anders over. Heb geen oog dicht gedaan. Had weer erg last van mijn buik. Ben vanochtend rond 8uur toch uit bed gekomen. Om mijn voeding te verwisselen, minoes eten te geven en mijn medicatie in te nemen. Nadat ik een bakje thee op had. Ben ik toch maar weer terug naar bed gegaan en ben uiteindelijk in slaap gevallen en werd om 16uur wakker. Daarna wat op de bank gezeten. Vanavond wat tv kijken


Donderdag 13 December2012: OPNAMEDATUM AZM
Afgelopen dagen rustig aangedaan. Zondag op maandagnacht slecht geslapen. Overdag tot 16uur geslapen. Andere nachten goed geslapen. Dinsdag op de fiets kerstkaarten weggebracht. Woensdag rustig aangedaan. Vanochtend met zwager bij ma langs geweest. Bij thuiskomst eerst wat boodschappen gedaan. Toen ik daarna was zag ik dat ik een bericht op mijn antwoordapparaat had, maar omdat mijn ma ook op mijn mobiel had gebeld dacht ik dat het ma was. Vanmiddag achter de computer gezeten. Toen ik mijn mail aan het bekijken las ik een email van het AZM. Ze hadden mijn geprobeerd te bellen, maar ik was er niet dus hadden ze het antwoordapparaat ingesproken. Er is voor uw in opdracht van uw arts een opname geregeld. Uw opnamedatum is op dinsdag 8 januari 2013. Dit is sneller dan ik had gedacht. ik krijg nog informatie over de opname thuisgestuurd en ook over de onderzoeken en test die ze gaan doen. Verder heb ik vanmiddag nog een fotoboek gemaakt. Zo meteen lekker op tijd naar bed.


Vrijdag 21 December2012: RUSTIGE WEEK en WAT SLECHTE NACHTEN
Afgelopen week rustig aan gedaan. Had ook niks bijzonders op het programma staan. Ben wat achter de computer bezig geweest en heb kerst inkopen gedaan. Ben maandag nog bij ma op bezoek geweest. Heb wel een paar slechte nachten gehad. Vrijdag-, Zondag-, Dinsdag- en Donderdagnacht heb ik slecht tot zeer slecht geslapen. Waardoor ik overdag veel heb geslapen en me niet lekker hebben gevoeld. Dinsdag heb ik me gewogen en dat viel erg tegen. 60,4kg dus afgevallen. De komende dagen rustig aan tot kerst.


Maandag 24 December2012: SLECHTE NACHTEN en GOED BEROERD
Vrijdag nog naar kerstborrel van a.v. spiridon. was erg gezellig. Vrijdagnacht goed geslapen. Zaterdagochtend wat achter de computer gezeten. ' S middags een fotoboek en cd van Rowwen heze opgehaald voor ma en daarna meteen naar ma gebracht. ' S avonds voelde ik me niet lekker. Had mijn soep er al uitgegooid. Ben op tijd naar bed gegaan. Maar heb niet geslapen. had erg last van mijn buik, was duizelig en voelde me suf. Had al extra pijnmedicatie ingenomen. Zondag hele dag op de bank gehangen. Heb me heel de dag beroerd gevoeld. Ook weer extra pijnmedicatie ingenomen. Ben weer op tijd naar bed gegaan. Maar ook zondagnacht niet kunnen slapen van de pijn en ook weer erg suf. Heb het ook erg moeilijk gehad, want straks lig ik nog met kerst in het zkh. Vandaag veel op bed gelegen en op de bank gehangen. Nog wel even een boodschap gedaan, maar dat koste me veel moeite. Hoop dat ik vannacht wel kan slapen, maar voel me nog steeds goed beroerd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten