Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

dinsdag 2 juli 2013

Niet lekker en Psychiater


DONDERDAG 20 Juni 2013: Feest, last van mijn buik en fietsen
Zaterdag 15 Juni: Vandaag een feest gehad i.v.m. het 40jarige huwelijk van een oom en tante. Was erg leuk en gezellig.

Zondag 16 Juni: Wat minder geslapen. Had wat last van mijn buik door het eten gisteravond op het feest. Vandaag naar av sprint geweest en daarna in het mastbos gewandeld en foto's gemaakt. 
 

 

Maandag 17 Juni: Vannacht slecht geslapen. Had veel last van mijn buik. Verder heel de dag op bed gelegen.

Dinsdag 18 Juni: Vannacht iets beter geslapen. Vanmiddag naar Drimmelen geweest. Heerlijk weer vandaag. Verder nog een stukje gefietst

Donderdag 20 Juni: Vandaag en gister veel op bed gelegen. was goed moe en last van mijn buik.


Woensdag 26 Juni 2013: Minoes en goed beroerd
Maandag 24-6: Vannacht slecht geslapen. was gisteravond al niet lekker. Heb bijna heel de dag op bed gelegen. Heb me afgemeld voor een vergadering vanavond.

Dinsdag 25-6:  Vannacht iets beter geslapen, maar voel me nog steeds beroerd en heb geen eetlust. hen meer last van mijn buik dan normaal. Ben vanmiddag toch even eruit gekomen, want moet met minoes naar de dierenarts voor bloedcontrole. Minoes doet het goed. ze is wat gewicht bij gekomen en is veel rustiger. behalve nu bij de dierenarts, maar als we weer in de auto zitten is ze al weer rustig en thuis kan ik ze al weer aaien. De vorige keer was ze de hele dag onrustig. Toen ik thuis was weer in bed gedoken.

Woensdag 26-6: Echt veel beter gaat het nog niet. vannacht weer minder geslapen. Verder weer veel op bed gelegen. morgen weer naar het ziekenhuis.

Dinsdag 2 Juli 2013: Gaat iets beter en de Psychiater
Donderdag 27 Juni ben ik weer naar de psychiater geweest. Ik moest er pas ' s middags naar toe en omdat ik nog steeds niet lekker ben en vannacht weer slecht heb geslapen heb ik tot 13:00uur op bed gelegen. Ben rond 14:00uur richting het Amphia ziekenhuis locatie langendijk gegaan. Ik was snel aan de beurt. De psychiater had informatie uit Maastricht gehad, maar er was geen echte onderbouwing. Het was meer van. We kunnen geen oorzaak vinden. dus houden we het op onverklaarbare klachten en dus zijn het psychische klachten. En soms is dat ook zo, maar de psychiater vind dat bij mij niet. Hij ziet geen reden voor verdere behandeling en wil ook de medicatie stoppen. Hij wil me niet de psychiatrie in trekken als het niet nodig is. Aan de ene kant ben ik hier heel blij mee, maar aan de andere kant zijn we weer terug bij af. Om 15:00uur sta ik weer buiten en ga even meteen wat boodschappen doen. Als ik weer thuis ben ruim ik de boodschappen op en duik weer mijn bed in.

Vrijdag 28 juni: Heb vannacht iets beter geslapen en het gaat vandaag iets beter. De Diëtiste heeft vandaag nog gebeld: We hebben het over de psychiater gehad en over afgelopen week. Ik moet het goed in de gaten houden en op tijd naar de arts bellen, want het gewicht enz gaat nu goed. En het zou jammer zijn als ik weer ga afvallen.

Zaterdag 29 Juni: Vandaag gaat het al wat beter. Ben ook wat meer uit bed geweest.

Zondag 30 Juni: Vandaag met mijn zus naar ma geweest, want daar logeert mijn neefje Tano dit weekend en we gaan vandaag wat leuks doen. We hebben eerst wat bij ma gedronken en gegeten en zijn ' s middags naar een buiten/binnen speeltuin geweest. Was erg leuk. Daarna nog bij ma in de tuin gezeten en toen wisten eten. Rond 19:30uur was ik weer thuis. Heb eerst een thee gedronken, maar daarna kwam het eten eruit. Ben op tijd naar bed gegaan.

Maandag 1 Juli: Vannacht redelijk geslapen. Heb tot 11uur op bed gelegen en verder wat achter de computer gezeten. Het gaat gelukkig nu weer wat beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten