Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 11 maart 2016

Afscheid en Villa Pardoes.

Zaterdag 27 Februari 2016: Stripbeurs en etentje
Gister rustig aangedaan. Gisteravond belde een maat van me op met de vraag of ik zin had om hem mee te gaan naar een stripbeurs ( hij verzamelt enkele strips). Omdat het al een paar keer had belooft en ik er dan ook weer tussenuit ben heb ik ja gezegd. Ik heb me na het telefoontje meteen aagesloten en ben op tijd naar bed gegaan.
Rond 07:30 uur ging de wekker. Heb goed geslapen. Me daarna eerst me aan de wastafel gewassen en aangekleed. Hierna een bakje thee op en rond 08:15 uur zat de TPV er ook in en heb me weer afgekoppeld. Ben rond 08:35 uur naar Made gereden. Vanuit daar zijn we naar Rijswijk gereden. Was erg gezellig en leuk om een keer te zien.
Rond 13:15 uur zijn we weer terug gereden naar huis. Bij me maat nog een bakje koffie gedaan en even lekker gekletst. Daar ook een telefoontje gehad dat een oom van me is overleden. Rond 17:00 uur ben ik naar huis gegaan.
Daar alvast me voeding klaar gemaakt en rond 18:30 uur ben ik te voet richting het station gelopen. Toen ik daar was kwam ook de rest van de woc ( wedstrijd organisatie commissie) van Spiridon.
Bij nul76 bij het station hebben we lekker gegeten i.v.m. het afscheid van een van de leden. Was erg gezellig. Rond 22:25 uur waren we klaar en ben ik te voet weer naar huis gegaan en de rest met de trein terug naar Rijen.

Maandag 29 Februari 2016: Uroloog
Gister niet veel gedaan. Had ook wat last van mijn buik en heb zelfs de middag op bed gelegen. Vannacht goed geslapen. vanochtend rustig aan gedaan. Ben rond 15:45 uur op de fiets naar het Amphia ziekenhuis locatie Langendijk gereden. I.v.m. controle bij de uroloog. Ze was tevreden. Over 3 maanden controle een blaas onderzoek. Mocht er tussendoor iets zijn moet ik bellen.
Ben rond 17:00 uur weer richting huis gereden.
's Avonds nog een vergadering gehad.

Donderdag 3 Maart 2016: Afscheid Oom
Afgelopen dinsdag bed gelegen. was niet lekker.
Gister overdag wat achter de computer gezeten en een wasje gedraaid. Rond 19:45 uur mijn zus opgehaald om afscheid te nemen van mijn oom. Hierna rond 20:45 uur me zus weer thuis afgezet en meteen door gereden naar de Rijen om te vergaderen over Rondje Rijen.
Vannacht wat minder geslapen en omdat voeding pas laat heb aangesloten blijf ik lekker langer op bed liggen. Ben er rond 11:00 uur uitgekomen. Eerst een lekker kopje thee op en me daarna afgekoppeld en gedoucht. Rond 14:00 uur naar de Rijen gereden om Ma op te halen en daarna naar Bavel waar een samen zijn was i.v.m. overlijden van mijn oom. Mijn zus en zwager hebben ma weer thuis gebracht. Dus ik kon meteen naar huis.

"soms is 't beater iets moeis te verleeze,
beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad"

Rust zacht Ome Piet.

Vrijdag 4 Maart 2016: Prijsuitreiking cross regio 13
Vandaag overdag wat boodschappen gedaan, was opgeruimd en wat spullen hoek computer opgeruimd. Rond 19:00 uur naar Rijen gereden om bij Spiridon foto's te maken bij de prijsuitreiking van de regiokampioenschappen cross van regio 13. Na de prijsuitreiking nog wat staan te kletsen enz.

Weekend 5 en 6 Maart 2016: Etentje en Grote Optocht Breda
Zaterdagochtend wat uitgeslapen. Toen de TPV er in zat ben ik er uit gekomen.
Ben rond 14:45 uur naar vrienden gegaan. Daar eerst wat gedronken en rond 17:00 uur zijn we te voet naar het centrum gelopen om daar te eten. Rond 20:50 uur waren we weer terug.  Daar nog wat gedronken. Dit etentje was i.v.m. het helpen bij het leeg halen van de woning van haar moeder.

Zondag tot 10:00 uur op bed gelegen. Heb niet echt lekker geslapen. Toch wat last van het eten.
Ben rond 12:30 uur op de fiets naar de stad gereden om naar de grote optocht van 't kielegat te kijken. Deze ging met carnaval niet door. Heb eerst op de haven met een tante gekeken en daarna nog ergens anders gekeken met een paar neven en hun gezin.
Rond 16:15 uur weer terug naar huis. Het was erg gezellig en het weer is erg mee gevallen.

Dinsdag 8 Maart 2016: Niet lekker
Gister de badkamer schoon gemaakt. Verder rustig aan, want voel me niet echt lekker.
De nacht van maandag op dinsdag slecht geslapen.  Heb veel op de wc gezeten.
Vandaag veel op bed gelegen. Voel me goed beroerd. Ben misselijk, pijn in me buik, moet overgeven en zit veel op de wc.

Woensdag 9 Maart 2016: Villa Pardoes
Vannacht gelukkig goed geslapen. Voel me gelukkig ook iets beter.
Ben rond 09:00 uur vertrokken richting Chaam, daar wat boodschappen gedaan en daarna naar Baarle-hertog om te tanken. en vanuit hier richting Kaatsheuvel.
Want heb bij Villa Pardoes vanochtend een informatie bijeenkomst.


Een paar weken gelden was ik door een kennis getagt in een reactie op een Facebook bericht van Villa Pardoes waarin ze opzoek waren naar nieuwe fotografen i.v.m. de uitbereiding van 8 woningen naar 12 woningen. Die dan op woensdagochtend de gezinnen die er dan verblijven te fotograferen.
Ik hoef hier niet over na te denken en stuur meteen een e-mail.
2 weken gelden een e-mail gehad met een uitnodiging voor deze info ochtend.
In een bij gebouw krijgen we eerst uitleg over Villa Pardoes en wat de bedoeling is. Daarna krijgen we een filmpje te zien. Hierna wordt er opgeschreven wie waar zin in  heeft. Bijna iedereen geeft woensdagochtend en evenementen aan.
Daarna krijgen we in 2 groepjes een rondleiding door de Villa en een woning.
Het was zeer indrukwekkend en heb er erg zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten