Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 10 maart 2017

Erasmus, Uroloog en gaat niet lekker.

Maandag 6 Februari 2017: Erasmus en Controle Uroloog
Gisterochtend samen met mijn zus op bezoek geweest bij ma. Verder rustig aan. Tocht wel moe van zaterdag.
Vandaag rond 09:45 uur gebeld door de poli Immunologie van het Erasmus met de mededeling dat de afspraak van vanmiddag niet door gaat. Ik krijg vanzelf weer een nieuwe oproep. Wat baal ik hier van. Wacht morgen al 12 weken. We zijn nog geen steek verder, terwijl ik steeds meer last er van krijg.
Om 13:10 uur met de auto naar het Amphia locatie Langendijk. Was daar rond 13:20 uur. Auto in de wijk geparkeerd. Was rond 13:30 uur bij de poli urologie.  Na kwartiertje wachten was ik aan de buurt. Gehad over hoe het algemeen gaat en natuurlijk over de blaas. Omdat ik sinds eind januari weer meer klachten heb krijg ik weer een botoxbehandeling van de blaas. Stond om 14:00 uur weer buiten. Mag naar het voorbereidingsplein en daarna nog urine inleveren.
Ben rond 14:05 uur in de kelder bij het voorbereidingsplein.  Daar me gemeld, formulier invullen en controles.
Om 14:20 uur gesprek Apotheek. Daarna rond 14:30 uur gesprek met anesthesioloog ( de vader van een maat van me). Hierna om 14:45 uur door de opname. De ingreep gaat woensdagmiddag 29 Maart plaats vinden. Krijg nog bericht hoe laat precies. Daarna door naar de verpleegkundige. Was om 14:55 uur klaar. Ging lekker snel. Hierna bij het lab geweest om urine in te leveren.
Was rond 15:10 uur klaar. Ben daarna even wat boodschappen gaan doen.

Donderdag 9 Februari 2017: Gaat niet lekker
Het gaat niet echt lekker op dit moment. Heb afgelopen dagen veel op de bank of in bed gelegen. Had dinsdagavond een bijeenkomst, maar voelde me zo beroerd dat ik me heb afgemeld.
Woensdagavond wel naar een vergadering geweest, maar was blij dat ik thuis weer in bed lag.
Ook vanavond naar vergadering geweest, maar had al wel heel de dag op bed geleghen.
Heb afgelopen dagen slecht geslapen. Hoest me kwijt en het hoesten doet pijn op mijn borst en buik. Heb ik last van hoofdpijn. Heb een paar keer de controles gedaan. Gelukkig geen koorts en bloedruk is ook redelijk, maar wel een hoge pols, zonder dat ik iets doe en zuurstof is laag. Rond 88 a 92. Voel me ook benauwd. Kijken hoe ik me morgen voel, maar anders toch eens langs de huisarts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten