Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 9 juli 2017

te warm, Controle longarts en controle Radboud

Donderdag 15 Juni 2017: Foto's bewerken en bijkomen
Maandagochtend eerst wat uitgeslapen. Daarna de beste 50 foto's van Venlostormt uitgezocht bewerkt, verkleind, voorzien van Venlostormt logo, hernoemt en doorgestuurd naar de organisatie van Venlostormt.

Dinsdag bezig geweest om alle foto's van Venlostormt te bewerken enz.

Woensdag en donderdag lekker rustig aangedaan. Nog wel alvast kaartjes gekocht voor komende zaterdag en in het ziekenhuis nog even bloed laten prikken. Donderdagavond nog naar vergadering geweest.

Zondag 18 Juni 2017:  Oppasweekend Venlo
Vrijdagochtend alle spullen ingepakt enz. Rond 13:00 uur alles in de auto en me zus opgehaald.
Helaas erg druk op de weg en bij Tilburg stond het richting Eindhoven vast, dus maar via Den Bosch gereden.
Door alle drukte pas rond 14:40 uur bij het huis van mijn broer en schoonzus. Daar snel alle spullen uit de auto en binnen gezet en daarna naar school gereden om ons Nichtje Kami en Neefje Tano op te halen. Daarna weer terug naar en daarna nog even boodschappen gedaan.  Eenmaal terug Tano nog een knutselwerkje afgewerkt en Kami nog huiswerk gedaan. Met het avondeten lekker verschillende hapjes op tafel.
Rond 19:00 uur me aangesloten. De kinderen op tijd naar bed gebracht. Mijn zus gaat straks bij Kami op kamer slapen en ik slaap samen met Tano in de kamer van mijn broer en schoonzus.
 Samen met mijn zus nog wat TV gekeken. Omdat mijn pomp op alarm blijft gaan uiteindelijk toch maar even naar het 24uurs nummer van de leverancier gebeld. Door de telefoon met de verpleegkundige het probleem opgelost. Daarna zij we ook naar bed gegaan.

Zaterdagochtend rond 07:15 uur zijn we er uitgegaan.
Om 08:30 uur zijn we op weg gegaan richting Duitsland voor de verassing. Onderweg proberen Kami en Tano er achter zien te komen wat de verassing is, maar het lukt ze niet.  Bij de juiste afslag zien ze het. Op naar Movie Park. We hebben een hele gezellige dag gehad en het weer was perfect voor een dagje pretpark.





We hebben verschillende attracties met ze alle gedaan. Verder ben ik met Kami nog in de houtenachtbaan geweest en in Wave.
Na de stuntshow hebben Kami en Tano een ijsje gekregen en hebben ze op de tassen gepast, zodat ik samen met mijn zus in de nieuwe achtbaan star trek kon. Was een leuke achtbaan.
Daarna zijn we naar de uitgang gegaan. Maar om de parkeerplaats af te komen had je geduld nodig. Duurde erg lang.
Uiteindelijk waren rond 19:45 uur terug in Venlo. Daar hebben we eten gehaald en daarna naar huis. Nat het eten de kindjes meteen naar bed gestuurd.
ik me aangesloten en na wat tv gekeken zijn ook wij naar bed gegaan.

Zondagochtend rond 08:30 uur er uitgekomen. Afgesloten, daarna lekker rustig aangedaan.
Na het douchen zijn bij de bakker wat lekkers wisten halen. Eenmaal terug badkleding aan en lekker genieten in de tuin.
Rond 12:00 uur waren onze broer en schoonzus terug. Nog gezellig zitten kletsen en het lekkers van de bakker op.



Rond 14:00 uur zijn we terug richting Breda gereden. Even via België gereden om te tanken. Nadat ik mijn zus had afgezet ben ik nog naar een verjaardag geweest.
Was rond 18:00 uur thuis. Was een erg gezellig weekend.

Maandag 19 Juni 2017: Controle Longarts
's Morgens lekker rustig aan gedaan.
Rond 14:30 uur naar het ziekenhuis gefietst. Me daar om 14:50 uur gemeld bij de radiologie voor een longfoto.
Hierna even in de hal zitten wachten.  Om 15:20 uur naar longpoli gelopen en me daar gemeld.
na ruim een uur wachten was ik rond 16:20 uur aan de beurt.  Gehad over hoe het gaat. Of ik nog last had van het hoest en slijm op hoesten. Of ze bij het Erasmus al meer weten enz.
De longfoto is beter dan de vorige. De eosinofielen blijven hoog. De Hb wat laag. over 4 maanden terug.


Zondag 25 Juni 2017: Rustig weekje / Weinig fut
Afgelopen week erg last gehad van het extreem warme weer.  Heb veel op de bank gelegen. Zelfs naar de wc gaan was al een marteling. Had het erg benauwd. Dus weinig gedaan.
Donderdagmiddag nog wel naar de tandarts geweest, want tijdelijke brug lag er weer uit, maar nu in twee stukken. Er is dus weer een nieuwe terug gezet. Hopen dat ie nu wel blijven zitten.
Zaterdag bij vrienden op bezoek geweest.

Dinsdag 27 Juni 2017: Corne op bezoek
Maandagmiddag is Corne op bezoek. Even lekker gekletst en op internet zitten kijken voor de vakantie in september. In September zijn we 25 jaar bevriend, dus hoort een mooie reis bij. Het liefste naar Amerika, maar zal moeilijk zijn.
Dinsdag wat boodschappen gedaan en treinkaartje gehaald voor morgen.

Woensdag 28 Juni 2017: Controle Radboud
Rond 07:30 er uitgekomen. Alvast tas klaargezet. Rond 09:00 uur eerst met kennis naar dierenarts gereden.
Om 10:25 uur met de fiets naar het station gereden. Bij AH to go een gratis koffie gehaald en daarna met de trein naar Nijmegen.
Was rond 11:50 uur in Nijmegen. Eerst even naar de stad gelopen. Was goed dat ik paraplu had mee genomen. Was om 13:50 uur weer terug op het station. Daar de trein richting  het radboud gepakt.
 bij station Nijmegen heyendaal uitgestapt en te voet naar het ziekenhuis gelopen. Het kwam er op dat moment met bakken eruit. Toen ik bij het ziekenhuis was ik goed nat. Me rond 14:25 uur bij interne geneeskunde gemeld. Daarna plaats genomen in wachtruimte MDL. Maar was meteen aan de beurt. Men is tevreden. Lijn ziet er zeer goed uit. De keus om hem in de lies te plaatsen pakt goed uit bij me. De neuszalf mag ik stoppen.

Krijg wel vitamine D druppels. Rond 14:51 uur bij bloedafname. Na 10 minuten aan de beurt. 7 buisjes bloed afgenomen en kweekje van de neusgaten.
Daarna bij balie meteen nieuwe afspraak gemaakt ( het was er nu rustig).
Hierna weer bij MDL gewacht. Na 5 minuten geroepen door TPV verpleegkundige. Eerst gesprek gehad. Daarna fibroscan en vetmeeting lever. Is goed.
Rond 15:35 uur klaar. Zo nu eerst even bakje koffie drinken ( want moest vanaf 12uur nuchter blijven.
Rond 16:30 uur lekker te voet terug gelopen naar Nijmegen centraal. Was goed te doen.
Op het station wat gegeten. Om 17:30 uur de trein terug gepakt naar Breda. Was rond 19:00 uur thuis.

Donderdag 29 Juni 2017: Vakantie 2017
Rond 10:30 uur naar mijn maat Corne in Made gereden. Daar weer op internet gekeken voor een vakantie. Omdat we er niet uitkomen gaan we in de middag naar het reisbureau. Daar kwam uiteindelijk een rondreis naar de westkust van Amerika uit. De reis wordt voorlopig gereserveerd.
Maar het zit me niet echt lekker, want het geld heb ik niet. Ik zeg dat ook tegen mijn maat, maar ik moet me daar niet druk over maken. ( ik baal er best van, want dit roepen we al heel lang, maar dat was al voor ik ziek werd. En nu gooit die ziekte misschien wel roet in het eten.). De reisorganisatie gaat het regelen voor de medische bagage.

Dinsdag 4 Juli 2017:  BBQ en vakantie!!!!
Vrijdag lekker rustig aangedaan.
Zaterdag overdag op internet rond gekeken wat ik allemaal moeten regelen voor de vakantie.
Rond 18:00 uur naar Tilburg gereden voor een gezellige  BBQ van de Commissie logistiek van DE SLVH. Even lekker napraten. was erg gezellig. Was rond 00:15 uur thuis.
Zondag overdag niet veel bijzonders gedaan. In de avond op bezoek geweest bij een kennis.
Maandag niks bijzonder.
Dinsdag heeft het reisbureau gebeld. Mag extra koffer meenemen. Omdat ik nog niet alles heb uitgezocht belt ze vrijdag terug.

Donderdag 6 Juli 2017: Prijsvraag!!!
Gister wat opgeruimd thuis. Verder boodschappen gedaan en op internet verder gekeken voor de vakantie.
Vanochtend ging rond 10:30 uur de bel. Koerier met pakketje?????. Ik ga naar beneden. Ik mag eerst de bijhorende brief lezen. Blijk ik winnaar te zijn van een prijsvraag van een paar maanden geleden. Heb een Canon eos 7D gewonnen met 18-135mm lens, extra accu's, filters enz.
Erg blij mee!.

Vrijdag 7 Juli 2017: Niet leuk telefoontje
Vanochtend mijn maat gebeld ivm de vakantie. Ik hoef alleen zakgeld mee te nemen. Hij betaald de vakantie. Wat een top maat heb ik toch.
Vanochtend en middag met nieuwe camera bezig geweest tot rond 15:30 uur de telefoon ging. Ik had een rekening open staan en of ik voor 17:00 uur vandaag even 195,- wou betalen. Ik weet van niks, ken het bedrijf niet, maar had volgens de man aan de telefoon op 11 juli vorig jaar een bedrag gestorneerd. Dat klopt, maar ik zeg dat dat een ander bedrijf is. Ook zou ik tijdens opname gesprek op alles ja hebben gezegd. Ik weet zeker toen ik vorig jaar mei ben gebeld.  ik tijdens dat opname gesprek stop heb gezegd toen hun mijn rekeningnummer noemde terwijl ik dat niet gegeven heb. Heb de weken erna ook geen mail ontvangen, dus dacht dat het goed was. Tot er dus een geldbedrag van mijn rekening werd gehaald.
Het gesprek van vandaag komt behoorlijk dreigend over. Als ik niet betaal wordt de deurwaarder gestuurd. Ze zeggen dat ze bewijs genoeg hebben en als ik niet betaal en het op rechtzaak uitkomt dat ik alles moet betalen.  Ze hebben de beste advocaten. Als ik hun bedrijf zwart maak, dan gaan ze ook een claim indienen.
Als ik de ophang ben ik nog aan het trillen. Ik ga meteen op internet om het een ander uit te zoeken. Daar blijk ik niet de enigste en blijken de twee bedrijven gewoon de zelfde te zijn.
Ik neem uiteindelijk het besluit om niet te betalen.
Ben ook niet meer met mijn camera bezig geweest. Ben behoorlijk van slag en heb ook goed last van mijn buik. Had ik de laatste dagen toch al.
Rond 17:10 uur wordt ik gebeld door het reisbureau. Ik geef door dat vakantie geboekt kan worden. Nu veel dingen regelen.
Rond 18:00 uur naar Baarle-Nassau gereden daar hadden we een afterparty van de Samen loop voor hoop. Was erg gezellig. Had ik wel even nodig.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten