Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

woensdag 18 april 2012

Paar dagen thuis

Zondag 15 april 2012:Weekend
Heerlijk weekend gehad.
Zaterdag: Niet echt geweldig geslapen en niet omdat ik zo pijn had , maar omdat minoes mijn hele tijd kopjes aan het geven was enz. Volgens mijn was ze blij dat ik thuis was.
Zaterdagochtend me lekker gedoucht in mijn nieuwe badkamer. Het was heerlijk , maar toen ik uit de douch stapte stond de badkamer blank. Hierna mijn oom gebeld. hij komt maandag langs.
' S middags met zus naar dienstdoende apotheek bij het ziekenhuis geweest om wat medicatie op te halen en op unit21 nog wat op te halen. Voor de rest al wat opgeruimd en verder rustig aan.
Zondag: vannacht beter geslapen. vandaag naar Venlo geweest i.v.m. de verjaardag van mijn nichtje Kami die afgelopen donderdag 4jaar is geworden. het was erg leuk. Wel merkte ik tijdens de lange autorit dat mijn bloeddruk erg laag is. Ook nog wat gegeten tijdens de verjaardag. maar toen ik thuis was toch weer overgeven. dom maar ja je wilt mee doen. ' s avonds nog achter de computer gezeten


Woensdag 18 April 2012: Maandag tot Woensdag
Zondag op maandagnacht goed geslapen. was zo moe.
Maandag heeft mijn oom de lekkage opgelost en nog wat andere afwerking in de
badkamer gedaan. dinsdag nog wat boodschappen gedaan. woensdag nog wat opgeruimd in de woonkamer..
Wel merkte ik de afgelopen dagen dat mijn bloeddruk lager is. was sneller duizelig en heb tussendoor veel op de bank gezeten.
Woensdag de spullen klaargezet voor opname ziekenhuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten