Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 22 december 2016

Grote estafette Serious Request 2016

Zaterdag 17 en Zondag 18 December 2016: Grote Estafette Serious Request 2016
Zaterdag: Heb vannacht goed geslapen. Heb de TPV tot 10:00 uur laten lopen.




Rond 09:45 uur eruit gekomen. Klaarmaken voor het afsluiten en daarna de TPV afgesloten.
Hierna me gewassen, aangekleed en daarna een kopje thee gedronken.
Rond 12:00 uur de spullen in de auto en richting Rijen gereden. Daar vlak bij het winkelcentrum de auto geparkeerd. Daarna naar de rest gelopen. De bus stond er al. De spullen in de bus. Hierna wat foto's gemaakt van het voorbereiden. Rond 13:30 uur zijn we gestart met de grote estafette. De eerste etappe rij ik met team 3 en 4 mee naar het wisselpunt in Alphen om daar team 1 en 2 op te wachten. Hierna rij ik met team 3 en 4 mee om hun te volgen naar Turnhout.  Bij het wisselpunt in Turnhout ga ik met team 1 en 2 mee om hun te volgen naar Westerloo.  Vanuit hier rij ik verder met team 1 en 2 naar het wisselpunt in Leuven.




Daar eten en drinken we in de bus en rusten even uit. Als team 3 en 4 hier zijn rij ik met hun mee naar het wisselpunt in Terveuren. Daar slapen we wat. ( we staan met bus bij een gala, dus echt rustig is het niet).  Rond 3 uur ga met team 3 en 4 mee om hun te volgen door brussel naar Mechelen. Bij het wisselpunt in Mechelen ga ik weer mee met team 1 en 2 om hun te volgen naar Antwerpen. Vanaf hier ga met team 1 en 2 mee naar het wisselpunt in Wuustwezel.
Na deze rust rij ik weer met team 1 en 2 mee met hun laatste etappe en vanaf Meersel-dreef ga met team 3 en 4  mee met hun laatste etappe.
Daarna naar Tennisvereniging BLTV waar me kon douchen. Rond 17:15 uur waren we in Breda.
Hierna zijn naar het sonsbeeck zwembad gereden om daar de auto's en de bus te parkeren. Daarna te voet naar het centrum. Waar we eerst bij de pasta kantine zijn gaan eten.
Daarna terug naar Rijen. Daar was het nog wachten op de bus, maar die waren toch nog naar het glazen huis gegaan. Toen de bus er was de spullen in de auto, maar toen ik weg wou gaan starten mijn auto niet meer. Gelukkig was nog niet iedereen weg. Die heeft de auto aangeduwd en gelukkig hij starten. Was rond 23:30 uur thuis. Daar spullen in de woonkamer, voeding klaar gemaakt en aan gesloten. En daarna naar bed.

Ik was op, maar het was een geweldige ervaring.






















Maandag 19 December 2016: Heerlijk geslapen  
Voordeel dat als ik zo moe ben, dat ik wel goed slaap. Vannacht goed geslapen. Werd rond 12:30 uur wakker door de telefoon. Mijn moeder die belde. Was niet erg want TPV was bijna klaar. Hierna er meteen eruit gekomen en de TPV afgesloten. Daarna me lekker gedoucht. Hierna kopje thee op en wat fruit. Verder een wasje gedraaid en verder rustig aan.

Dinsdag 20 December 2016: Glazen huis.



Vannacht weer wat minder geslapen. Rond 09:40 uur te voet naar een kennis gelopen om samen met haar kindjes even naar de stad te lopen om even te kijken bij het glazen huis en winterland Breda.
Was blij weer thuis te zijn. Was toch wel vermoeiend. Verder bezig geweest met de foto's van het weekend.





Woensdag 21 December 2016: Santa Run en valt vies tegen
Vandaag overdag verder bezig geweest met de foto's en wat boodschappen gedaan.
Rond 17:20 uur op de fiets naar einde van straat gereden, want daar staat mijn zus te wachten. Het fietsen valt erg tegen. Ik ben al buiten adem als ik pas bij mijn zus ben en dan moeten we nog naar het centrum.


Bij het centrum de fietsen in de fietsenstalling gezet. Hierna eerst naar het valkenbergpark gelopen en vanaf hier via het kasteelplein naar de grote markt. Vanaf hier weer terug naar het valkenbergpark. Hier zien we de kinderloop van de santa run. We lopen richting de start. Waar mijn zus zicht omkleed om daarna te starten. Na de  santa run lopen we nog even over de kerstmarkt en kijken even in de spiegeltent op het kasteelplein. Vanaf hier lopen we via de haven en de grote markt weer naar de fietsenstalling.
Ben erg blij om weer thuis te zijn. Was erg gezellig, maar het fietsen viel me heel erg tegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten