Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 29 december 2016

Kerst 2016 en het Radboud UMC

Maandag 26 December 2016: Kerst 2016
Donderdag en vrijdag rustig aan gedaan. Vrijdags nog wel even boodschappen gedaan.
Zaterdagochtend rond 09:25 uur met de auto richting A.V. Spiridon gereden om te helpen achter de bar. Was rond 13:00 uur weer thuis. Was erg leuk om zo weer eens op zaterdag na de trainingen bij Spiridon te zijn. Volgende week weer tijdens de oliebollentraining.
Zondag 1e kerstdag rond 13:15 uur  opgehaald door mijn zus, zwager en ma. We zijn eerst naar de stad geweest om daar over Winterland Breda te wandelen. Hierna bij de Lamme goedzak wat wisten drinken. Daarna naar het huis van mijn zus en zwager gereden. Daar een eenvoudige maar lekkere kerstdiner op. Het was ook niet te veel.
Was rond 19:10 uur weer thuis. Me daar op tijd aangesloten en ben op tijd naar bed gegaan.

Vandaag 2e kerstdag rond 07:45 uur er uit gekomen. Heb vannacht niet echt geweldig geslapen.  Mijn TPV afgesloten, gewassen en aangekleed.
Ben rond 08:45 uur opgehaald door mijn zus en zwager. Hierna hebben we ons ma opgehaald en zijn naar Venlo gereden om daar bij mijn broer en zijn gezin 2e kerstdag te vieren.
We hebben eerst de cadeautjes bij de rest gelegd.
Daarna hebben we eerst wat gedronken. Hierna zijn we aan de cadeautjes begonnen..
Hierna zijn mijn broer en schoonzus nog wat boodschappen gaan halen. Terwijl ben ik, mijn zus, ma , nichtje Kami en neefje Tano wisten wandelen. En Tano had zijn metaaldetector ( had ie net gekregen) meegenomen. En heeft nog wat munt geld gevonden ook!
Toen we weer thuis waren nog even gezeten en daarna zijn we gaan gourmetten. Was erg gezellig. Daarna opgeruimd en toen nog wat gedronken en spelletjes gedaan. Daarna zijn we weer naar huis gereden.
 Was een gezellige kerst. Nu goed moe.   

Dinsdag 27 December 2016: Erg moe en last van buik
Vannacht wat beter geslapen dan gister. Maar heb wel wat meer last van mijn buik. Waarschijnlijk toch wat verkeerd gegeten en te veel gedaan. Vanmiddag heel de tijd op bed gelegen en zelfs geslapen.

Woensdag 28 December 2016: Controle Radboud UMC
Vannacht wat minder geslapen door het hoesten. Buik is redelijk te doen.
Ben rond 08:30 uur er uit gekomen. Me afgekoppeld enz. Daarna bakje thee op.
Ben rond 11:00 uur weg gegaan. Ben eerst even wisten Tanken in Baarle-Nassau. En daarna richting Nijmegen gereden.
Ik ben eerst wat verder gereden naar de Millingerwaard. Daar even gewandeld en foto's gemaakt van de konikpaarden. Het was wel erg drassig. Was rond 13:45 uur terug bij de auto.



 Daar mijn andere schoenen aangedaan. Daarna rond 14:00 uur via de dijk binnendoor  terug naar Nijmegen gereden.
Was rond 14:35 uur bij het Radboud.
Me om 14:45 uur bij de mdl poli gemeld. Was rond 15:10 uur aan de beurt. Een goed gesprek gehad. Over de laatste opname en over hoe het nu gaat. Gewicht is stabiel.  Lijn ziet er goed uit.
Ze wachten ook af wat het Erasmus gaat doen.
Was rond 15:30 uur weer terug in de wachtruimte. Even later werd ik geroepen voor het bloedprikken. Er is weer genoeg afgenomen. 7 buisjes en een kweekje uit de neusgaten.
Daarna weer naar de wachtruimte.
Om 15:45 uur werd ik geroepen door de TPV verpleegkundige. Weer alles doorgenomen, medicatie lijst en hoe het gaat. Daarna is de fibro scan van de lever gedaan. Die was goed.
Was om 16:05 uur klaar. Hierna afspraak gemaakt voor over een half jaar.

Daarna naar de parkeergarage. Daar auto opgehaald en parkeerplaats gezocht bij de hoofdingang/apotheek. Na 2 rondjes rijden eindelijk plek. Was rond 16:40 uur bij de apotheek. Na 10 minuten wachten was ik aan de beurt. Ze hadden alles al op een karretje staan. Dus met karretje naar de auto en de auto vol geladen met de TPV spullen.
Karretje terug naar apotheek. Rond 17:20 uur kon beginnen aan de terug reis.
Was goed druk op de weg.
Was rond 18:50 uur thuis. Daar met steekwagen 2 keer op en neer gelopen naar boven. Rond 19:15 uur stond alles boven. Was bekaf en blij dat ik op de bank kon zitten. Rond 20:15 uur de tpv klaargemaakt en aangesloten en lag er op tijd in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten