Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

donderdag 15 oktober 2009

Intro

Dit is mijn blog die gaat over hoe en wat tijdens mijn ziek zijn.
Ik ben geboren in Rijen. Heb daar een fijne jeugd gehad. Samen met mijn ouders, zus en broertje.
Ben in 1999 op me zelf gaan wonen in Breda.
Ben na de basisschool naar GTS gegaan en daarna naar de KMBO. Heb daar de horeca opleiding gedaan. Ben na school in 1995 bij McDonald's gaan werken. Heb hier tot 2002 gewerkt ben toen door gezondheid  problemen gestopt en de bedrijfscatering ingegaan. Maar na een half jaar werd het contract niet verlengd. Ben in 2003 bij de ALDI begonnen.
Mijn grootste hobby is fotografie. geleerd van mijn vader.
Heb heel even op voetbal gezeten, maar dat was toch niet mijn sport. Heb ook een tijdje op reddend zwemmen gezeten. Ben op mijn 11e begonnen met hardlopen. Ben in 2004 daarmee moeten stoppen i.v.m. gewrichts problemen. Ben daarna gaan nordic walken en wandelen.
Heb eigenlijk best goed. Een huisje, een Baan, net nieuwe auto gekocht. Leuke vrienden. Voel me goed. Maar wat kan je leven in eens helemaal op zijn kop staan en veranderen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten