Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 30 oktober 2009

Gaat nog niet echt lekker


Zaterdag 24 Oktober 2009: met verlof naar huis
Vannacht redelijk geslapen. Wel was het druk op de kamer , omdat rond 03:00uur er twee nieuwe patiënten werden binnen gereden in de kamer. Vanochtend weer gewogen 68kg. Ik blijf gewicht verliezen. Om 9:00uur mag mijn infuusnaald eruit. Om 9;45uur werd ik opgehaald door de pa. Eerst hebben we mijn zus opgehaald en daarna zijn we naar mijn eigen huis gereden even bij mijn werk langs geweest. Om 10:45uur zijn we richting de Rijen gereden. Rond 11:00uur waren we bij ma en pa thuis en daar waren mijn broer en mijn nichtje ook. Even later komen ook de vriend van mijn zus en de vriendin van mijn broer ook nog. Rond 12:30uur hebben we met zijn allen gegeten. Na het eten nog even achter de laptop gezeten en daarna nog even op de bank. Rond 17:00uur ben ik weer terug in het ziekenhuis en om 17:30uur krijg ik avond eten. Avonds geen bezoek gehad , maar dat vind ik ook niet zo erg , want ben toch wel erg moe van deze dag. Om 21:00uur ga ik al slapen.


Zondag 25 Oktober 2009: Hele dag ziek.
Tot een uur of 4 redelijk geslapen daarna niet echt meer. voel me niet lekker. Heb vandaag ook heel de dag in bed gelegen onder de dekens. Gister toch te veel geweest. Middags met bezoek zijn pa , ma , mijn broer met zijn vriendin en mijn nichtje Kami langs geweest. verder veel geslapen.


Maandag 26 Oktober 2009: bloedwaarde nog niet goed.
Goed geslapen vannacht Vanochtend is er weer bloed geprikt. Om 11:00uur is de zaalarts langs geweest: Bloedwaarde zijn nog steeds niet goed. Men wil van de week nog een onderzoek gaan doen. Middags bezoek gehad van een tante en van pa en ma. verder wat tv gekeken en gelezen. S'avonds met zus en haar vriend na het bezoekuur mee naar beneden gelopen.



Dinsdag 27 Oktober 2009: het nieuwe onderzoek
Vanacht redelijk geslapen. Om 7:30uur is er weer bloed geprikt. Ook weer gewogen 67,5. Weer afgevallen. Vanochtend naar het douchen beneden de metro gehaald en daarna ontbeten. Om 11:00uur was het grote visite met zaalarts , mdl-artsen en assistenten: Ik krijg morgen of overmorgen een nieuw onderzoek en wel een gastroscopie waarbij ze in de maag en dunne darm gaan kijken en meteen wat weefsel uit de dunne darm halen. S'middags na het bezoekuur met pa en ma via de trap naar benedenlopen. 'S avonds bezoek gehad van mijn zus en een vriend en zijn vrouw en dochtertje. Om 22:00uur ben ik gaan slapen.


Woensdag 28 Oktober 2009: Gastroscopie
Goede nacht gehad. Om 7:15uur is er weer bloed geprikt. Om 7:30 komt er een verpleegster vertellen dat ik nuchter moet blijven omdat ik vandaag de gastroskopie krijg. Ben om 8:15uur na het douchen de metro beneden wisten halen. Om 9:00uur wordt ik al beneden gebracht richting de scopie afdeling. Het onderzoek duurde ongeveer een half uur. Het inbrengen van de scoop in mijn mond en keel was\erg vervelend , maar men vond dat ik erg rustig bleef tijdens het onderzoek. Toen ik weer op de afdeling was mochtik even nog niks eten en drinken i.v.m. de verdoving van de keel. Om 11:00uur mocht ik weer wat drinken en om 12:00uur mochten ik wat eten. Verder is s'middags nog de zaalarts langs geweest: er was tijdens het onderzoek niks bijzonders te zien. S'middags nog bezoek gehad van pa en ma en verder wat tv gekeken en ect.
 Fijn om zoveel kaarten te krijgen en fijn dat iedereen zoveel meeleeft
 

 

 
 Donderdag 29 Oktober 2009: zorgen over het eten.
Goed geslapen vannacht. Om 7:15uur is er weer bloed geprikt. Rond een uur of 10:00uur komt er een verpleegster langs: Ze maakt zich samen met de arts zorgen over het eten. Dit komt omdat ik steeds slechter gaat eten en ik ook wat ben afgevallen. Ze gaan de diëtiste inschakelen. Om 11:00uur komt de zaal arts langs: Nog niks bijzonders. morgen hoopt ie meer te weten. S'middags bezoek gehad van pa , ma en een tante. Na het avondbezoek ben ik met mijn zus , haar vriend , een neef en zijn vriendin en dochtertje mee naar beneden gelopen.


Vrijdag 30 Oktober 2009: bezoek chirurg
Redelijk geslapen. Wel wakker geworden toen er om 03:00uur er een nieuwe patient werd binnen gereden. Om 7:15uur is er weer bloed geprikt. Vanochtend weer lekker naar beneden gelopen om de metro te halen. Om 10:00uur is de diëtiste langs geweest: Ik krijg extra voeding en wel flesjes drinkvoeding en dit 2 x per dag. Om 11;45uur komt de zaalarts langs: Er is maandag een groot overleg tussen de MDL-artsen, chirurgen en andere die mijn behandeld hebben tot nu toe. Men gaat over een evt. galoperatie hebben. Dit zal uiteindelijk dan een advies zijn. ik moet het zelf beslissen. het kan zijn dat hierdoor de pijn weg , maar dat hoeft dus niet. Ik kan dan waarschijnlijk maandagavond of dinsdag naar huis en zal dan een oproep krijgen vor de ingreep en opname. Vanmiddag komt er nog een chirurg langs. Ik mag ook op weekend verlof , maar ik doe het niet omdat het de andere keer erg veel energie kosten. Ben na het bezoekuur s'middags met pa en ma mee naar beneden gelopen. Om 16;00uur komen er 2 chirurgen langs. Ze luisteren en voelen aan de buik. Ze zijn voor een operatie. 'S avonds bezoek gehad van mijn zus en haar vriend , een maat en iemand van spiridon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten