Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

woensdag 6 juni 2012

Thuis, Rondje Rijen


Vrijdag 1-6-2012: weer thuis geweest.
Vanochtend nog achter de laptop gezeten en ben vanmiddag bij eigen huis geweest en heb boodschappen gedaan voor minoes.
Zaterdag 2-6-2012: rondje rijen
Ben vanochtend op bezoek geweest bij een tante van me en daarna zijn we even lang mijn eigen huis gereden i.v.m. minoes. Daarna thuis nog even lekker in de tuin gezeten en rond 15:30uur richting de sporthal gelopen i.v.m. met het helpen bij rondje rijen. stond dit jaar bij de jury tijd. Mijn zus heeft ook meegelopen en wel haar eerste 10km en onder het uur. erg trots op haar. Na de loop bij mijn ma en zus en schoonbroer gezeten in het sport cafe. Toen die weg gingen nog bij andere gezeten en daarna met de woc(organisatie) naar het clubgebouw gegaan om te evalueren. Om 24:00uur was ik thuis en viel daarna zo in slaap.


Zondag 3-6-2012: mijn verjaardag gevierd.
Vanochtend wat uit geslapen en vanmorgen nog even achter de laptop gezeten. En vanmiddag mijn verjaardag gevierd. was erg gezellig en zelf mijn broer uit Venlo was er onverwachts met zijn gezin. Met het gezin nog chinees gegeten. en daarna met ma tv gekeken. Om 22uur ben ik naar bed gegaan. was erg moe. En had ook wat last van mijn buik en heb dus voor het slapen en extra pijnmedicatie ingenomen.

Maandag 4-6-2012: slechte nacht                                                                                            Vannacht slecht geslapen. Veel last van mijn buik gehad en ben er 2 keer uit geweest om over te geven. Ben uit eindelijk tegen een uur of 5 in slaap gevallen. Heb vandaag verder rustig aan gedaan ook met het eten.
Dinsdag 5-6-2012: Thuis geweest
Ben vandaan bij het nieuwe huis van mijn zus wisten kijken en daar ma afgezet. ma zo daar mee helpen. ondertussen ben ik thuis geweest bij minoes. heb daar achter de computer gezeten, kattenbak schoongemaakt en daar na weer ma opgehaald. Toen nog samen met ma boodschappen gedaan.

Woensdag 6-6-2012:Voeding
Vandaag op tijd naar mijn huisje geweest , omdat ze voeding enz kwamen afleveren. Ben ik thuis blijk ik de eerste zijn geweest of terwel er lagen briefjes in de bus. Toen maar achter de computer laten weten dat ze morgen de spullen moeten afleveren bij het postkantoor. ' S middags bloed laten prikken in het zkh en meteen boodschappen gedaan. Daarna nog even met minoes geknuffeld en toen weer naar ma. Bij ma thuis mijn tas ingepakt en ben op tijd naar bed gegaan.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten