Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 13 januari 2013

Scopie en Weekend


Donderdag 10 Januari2013: WEER ONDERZOEK
Vannacht slecht geslapen. onrustig op de kamer en was zelf niet lekker. had het warm en koud en moest overgeven. De controles waren goed. Heb me vanochtend lekker gedoucht. Rond 10:30uur is de arts langs geweest. krijg nog een mri. Rond11:45uur komen ze me ophalen voor het onderzoek( een gastroscopie). De arts komt nog even langs. Even later wordt ik binnen gereden. Omdat ik erg misselijk ben en het na7 keer ook wel zat ben. krijg ik een roesje. ik krijg eerst een drankje en mijn keel wordt verdoofd. Daarna wordt het infuus ingebracht. Krijg ik het mondstuk in. Daarna wordt het slaapmiddel toegediend. ZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Ik word op de gang wakker er staan een dokter en zuster bij mij. ik maak het allemaal half bewust mee. Even later wordt ik opgehaald. Als ik op de kamer ben val ik in slaap. Om 14:40uur wordt ik wakker. even later krijg ik wat te drinken, maar dat valt slecht. ik moet meteen weer overgeven. Rond 15uur krijg ik bezoek van mijn ma en zus.(ze waren er al eerder, maar ik sliep nog en hebben beneden nog wat gedronken).
Om 16uur zijn ze weer weg gegaan. Daarna heb ik nog wat geslapen, omdat het druk was met bezoek. heeft de zuster gevraagd of ze ergens anders wouden zitten of maar 2personen per patiënt. Om 17uur komt het eten. ik had wat salade en yoghurt besteld, maar het komt er meteen weer uit. Daarna weer wat geslapen en met de tablet bezig geweest. hopen dat ik vannacht kan slapen.


Vrijdag 11 Januari2013: GEEN ONDERZOEK
Vannacht goed geslapen. De controles waren vanochtend goed . het gewicht is 62kg. na het eten me gewassen. Vandaag geen onderzoeken. Rond 10:30uur komt de zaalarts langs: maagonderzoek niks bijzonders. lab: bloedwaarde lever zijn afwijkend. men wil kijken of het probleem niet van de lever af komt. Rest van onderzoeken nog geen uitslag. na het weekend mri. vandaag komt pijnpoli nog langs en diëtiste( volgens arts is die gister al langs geweest?). Ook wil men dat ik een keer na het eten mijn kots in bakje opvang, zodat ze dat kunnen bekijken. Rond 11:00uur gesprek met de psycholoog gehad ze gaat met mijn eigen psycholoog bellen. Om 13:00uur is diëtiste langs geweest: ze gaat contact op nemen met mijn eigen diëtiste en toevallig kent ze die ook. Ze was gister ook geweest, maar ik was erg suf en had geen zin. ik weet daar niks meer van. Rond 14uur is er iemand van de pijnpoli langs geweest: ze willen de morfine pleister gaan afbouwen en dan iets anders voorschrijven dat snel en kort werkt als ik een pijnaanval heb. Daarna ga ik even 10min op de hometrainer zitten. Het is erg zwaar en ben goed moe. maar ik moet nu wat meer gaan bewegen. dus morgen een keer een rondje lopen. Even later komt de diëtiste nog een langs. ze heeft gebeld met mijn diëtiste en maandag komt ze nog een keer langs. Ook de psycholoog komt nog langs en die heeft al contact gehad met mijn eigen psycholoog en afgesproken dat ze maandag weer langs komt en als ik thuis bent zo snel mogelijk weer contact op neem met mijn eigen psycholoog. Tegen 16:30uur komt de arts nog langs. Ze vraagt of ze langs zijn geweest en of ik overal mee eens ben. verder vanavond rustig de zusters komen nog langs

Zondag 13 Januari2013: WEEKEND
Zaterdag: Vannacht weer zoveel pijn gehad dat ik uiteindelijk toch weer een morfinespuit heb gehad. Tot pijnaanval(03:00uur) goed geslapen en na de spuit ook. Schrok wakker toen ze het licht aanzetten. het was al 8:30uur. Dus uiteindelijk toch nog goed geslapen. Vandaag verder rustig. ik krijg wel steeds minder zin om proberen te eten. het komt er toch uit. Zit ook niet lekker in mijn vel. Dit worden lange dagen geen onderzoeken, maar krijg wel bezoek. Rond 16:30uur is mijn broer er met zijn gezin. Vanavond toch wat gegeten en het blijft er in, maar te vroeg blij, want ' s avonds komt het er toch uit.
Zondag: Goed geslapen vannacht. Vandaag wat gelezen en met tablet bezig geweest en een rondje gewandeld. Vandaag is nog de weekendarts langs geweest: krijg komende wek nog wat onderzoeken. en eten betreft ik krijg toch genoeg binnen. Om 14:30uur zijn mijn moeder en tante er. We lopen nog even naar beneden om een tijdschrift wat ze mee genomen hadden om te ruilen. Had hem dubbel. Heb nu genoeg om te lezen. rond 16:40uur gaan ze weg. Vanavond niet gegeten. Vanavond nog wat lezen. Hopen op een goede nachtrust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten