Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 11 augustus 2014

Gaat iets beter en naar huis.

Zaterdag 9 Augustus 2014: Mag weer wat drinken
Goed geslapen. De controles om 08:00 uur waren goed, voel wel mijn buik wat meer, maar het gaat. Heb om 08:15 uur me gedoucht. Daarna met kamergenoot lekker aan tafel gezeten.
Om 10:15 uur komt er een zuster langs: Infuus gaat naar 21ml en mag weer helder vloeibaar. Heb om 10:30 uur een bakje thee genomen.

Heerlijk bakje thee naar paar dagen niks!


smaakt heerlijk. Ben wel wat misselijk naderhand, maar het blijft er in. Ben om 11:00 uur wat gaan puzzelen. Neem om 12:00 uur bouillon, maar dit kwam er helaas uit. Om 14:30 is de voeding weer verhoogd. Nu naar 54ml.

Andere voeding


Heb om 16:00 uur met de buurvrouw een rondje gewandeld. Heb om 16:30 uur een appelsap op. Heb om 17:00 uur mijn movicolon en medicatie op, maar dit kwam er met de appelsap er weer uit. Om 21:30 uur is de voeding verhoogd naar 64ml.

Zondag 10 Augustus 2014: Toch wat meer buikpijn
Redelijk geslapen. Het was wat druk op de kamer. Vanaf 06:00 uur wat meer buikpijn. Niet weer he! Rond 07:15 werd de ochtend medicatie al neergezet.



Om 07:15 uur neem ik alvast de paracetamol in. De controles zijn weer goed. Naar het douchen wat zitten lezen.  Rond 10:15 uur komt de MDL-Arts langs: Voeding moet toch nog wat hoger. Als drinken niet gaat, dan wat meer water via de sonde inspuiten. Om 10:35 met de buurvrouw en haar familie in het zitje op de gang gezeten voor haar verjaardag. Ze wou dat ik er bij kwam zitten. We waren om 11:45 uur weer terug op de kamer. Om 12:00 uur wat thee, wel weer wat overgeven. Om 13:30 uur is de voeding verhoogd naar 73ml. Nog 20ml en hij staat op de juiste hoeveelheid. Afgelopen dagen kwam ik met de andere voeding niet hoger dan 42ml. Om 15:30 uur weer rondje gewandeld met buurvrouw. Om 17:00 uur toch maar weer bouillon geprobeerd, maar kwam er weer uit. Om 20:30 uur komt de zuster langs: voeding naar 84ml en infuus mag er na meer dan 2 weken eraf. Morgen waarschijnlijk naar huis. Yes!!! Om 21:00 uur nog een rondje gewandeld met de buurvrouw.

Maandag 11 Augustus 2014: Naar huis
Goed geslapen vannacht. Om 08:00 uur medicatie en controles. Die waren goed en de voeding is verhoogd naar 93ml. Heb me om 09:00 uur gedoucht. Om 10:00 uur met buurvrouw weer een rondje gelopen.
Rond 10:25 uur diëtiste langs geweest: Krijg morgen de nieuwe voeding thuis geleverd en krijg voor vandaag en morgen wat voeding mee.
Om 11:15 uur komt zuster langs: Mag rond 12:30 uur naar huis. Als zaalarts langs is geweest. Krijg om 11:25 uur alvast de afspraken mee. Moet over 2 weken terug komen op controle en voor uitslag leverpunctie. Rond 11:30 uur komt de zaalarts langs: Naar huis en over 2 weken controle. Hoop dat biopte wat opleverd.
Taxi is al gebeld. Wordt om 13:00 uur opgehaald. Krijg om 12:00 uur nog een lekker bakje thee. Als ik naar buiten zit te kijken zie ik ineens donkere wolken. Er lijkt iets in brand te staan. Ik kijk even op mijn telefoon en ja hoor zeer grote brand in Breda.

Grote brand Breda


Om 13:00 uur ben ik opgehaald door mijn zwager en thuis afgezet.
Ben rond 13:15 uur thuis, maar wat valt thuis komen erg tegen. Geen gemiauw van ver af, geen beestje dat in mijn nek springt, geen beestje dat me aflikt en geen moment uit het oog verliest. Wat mis ik je op z'n moment Minoes. Ook die vrijdag toen ik gevallen was. Was er geen beestje dat bij me waakte. Ben om 15:00 uur boodschappen gaan doen, maar bij aankomst winkelcentrum blijkt het gesloten te zijn i.v.m. de brand. Dan maar naar een andere winkel. Verder rustig aan. de post door genomen enz. Ben rond 22:00 uur gaan slapen. eindelijk weer in mijn eigen bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten