Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 25 augustus 2014

Hoe gaat het thuis

Dinsdag 12 Augustus 2014:Nieuwe voeding
Vannacht heerlijk geslapen in mij eigen bed. Vandaag komen ze de nieuwe voeding bezorgen. Om 12:15 uur werd er aangebeld. De TNT post met  wat pakketjes. Kom ik beneden zijn het 8 dozen. 5 zware dozen met voeding, 1 doos pompsets, 1 doos materiaal en een doos met 1 liter containers om de voeding in te doen, omdat de voedingpakken maar 500 ml zijn. Dat krijg ik niet allemaal op mijn steekwagen. Dus loopt de pakketjesbezorgen met zijn steekwagen mee naar boven. Eenmaal boven alles op zijn plek gezet. Wat een service van sorgente om er de containers erbij te doen, zodat ik per dag maar 2 keer moet verwisselen. Deze voeding is wel een stuk duurder dan de ander. Heb nu voor bijna 1000 euro binnen gekregen. Waarvan 800 euro voeding en dit is voor 2 weken.
Verder 's middags rustig aan.
Rond 19:25 uur ga ik op de fiets weg om samen met mijn zus naar het valkenberg te gaan om daar naar het gratis concert van palm parkies te gaan. En vanavond treed frank boeijen op. Het was erg leuk. De afgelopen weken kon ik dinsdagavond de muziek uit het park in het ziekenhuis horen. In de pauze zijn we naar huis gegaan. Het was erg druk en begon ook moe te worden.


Vrijdag 15 Augustus 2014: Kroon eruit
Woensdag niks bijzonders.
Donderdag wat met de vakantie bezig geweest en achter de computer.
'S middags voel ik iets raars in mijn mond. Blijkt het een kroon te zijn. Ik bel meteen de tandarts (moest toch nog bellen i.v.m. afspraak) Eerst verzet ik een afspraak en dan vertel ik over de kroon. Ik kan morgenochtend al terecht.
Vrijdag: Rond 10:00 uur rij ik richting de Rijen om naar de tandarts te gaan. ik ben snel aan de buurt. Heb nog nooit zo kort in de tandartsstoel gelegen. De tandarts kijkt even hoe de plek eruit ziet waar de kroon heeft gezeten. Na 30 seconden ben ik klaar. Hij stuurt de kroon op naar het lab om bij te werken, want de kroon is 17 jaar oud. Maandag heeft hem dan terug en kan ie dinsdag weer geplaatst worden.
Na de tandarts ga ik nog even wat boodschappen doen.

Zondag 17 Augustus 2014: Weekend
Zaterdag: Ben rond 11:00 uur me zus gaan ophalen om naar ons ma te rijden waar mijn broer met zijn gezin is. Ben met mijn zus en neefje en nichtje naar et plein public geweest bij de boodschap. Waar eerst een meeleeftheater was. Waarbij Kami en Tano allebij een keer mee doen. Hierna was er voor de kinderen een theaterworkshop. Eerst een speurtocht, daarna moest wij weg, zodat ze konden oefen en daarna een mooi optreden. Hierna zijn we terug naar ma gegaan. Na het eten ( ik niet) zijn we weer naar huis gegaan.
Zondag lekker uitgeslapen en 's middags ben ik naar een verjaardag geweest.

Vrijdag 22 Augustus 2014: Afgelopen week
Dinsdag 19 september ben ik rond 10:30 uur naar de tandarts geweest om mijn kroon te herplaatsen. hij zit er gelukkig weer in. Verder rustig aan.
Ben woensdagochtend met fiets naar het ziekenhuis geweest. Om daar bloed te laten prikken.
Vrijdagochtend bezoek van mijn maat en even bij geklets en met de vakantie bezig geweest. 's middags nog naar het ziekenhuis geweest om wat urine af te leveren i.v.m. ingreep volgende week. Eind van de middag belt het ziekenhuis op. Wordt volgende week vrijdag om 13:00 uur verwacht bij de receptie van het ziekenhuis.

Zondag 24 Augustus 2014: leuk weekend
Ben zaterdagochtend even bij spiridon langs geweest. Ben 's middags nog even met de fiets naar de stad geweest om nog wat dingen voor de vakantie te halen.
Zondagochtend lekker rustig aan gedaan. Ben om 13:30 uur met de auto richting Helmond vertrokken om naar vrienden toe te gaan. Om naar hun nieuwe huis te kijken. was erg gezellig en leuk. Had ze ook al even niet gezien. Ben rond 19:30 uur weer richting huis vertrokken.

Maandag 25 Augustus 2014: MDL-Arts
Heb wat uit geslapen na gister. Was toch wel moe. Ben rond 10:30 uur met fiets op weg gegaan naar het ziekenhuis. Was rond 11:15 uur aan de beurt. Had een goed gesprek met mijn arts. We hebben het over mijn laatste opname gehad. Dat ik was flauw gevallen, die leverwaarde weer verhoogd was en prikkeling van de alvleesklier. Uit de mrcp is niks bijzonders gekomen. De leverbiopte geef het zelfde als 3 jaar geleden. Omdat hij er erg van baalt dat er niks gevonden word wilt hij aan het Erasmus en AMC vragen om naar het leverbiopte te kijken. Ook wilt ie meteen een uitgebreid bloed test doen. Ook wilt medicatie voorschrijven voor de lever en galwegen. Om te kijken wat dit doet. Na nieuwe gemaakt te hebben ben ik meteen bloed gaan prikken. Ben daarna bij de apotheek nieuwe medicatie gaan halen. Verder rustig aan en even een taxi geregeld voor a.s vrijdag. Wel heeft de diëtiste nog gebeld om te vragen hoe het ging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten