Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

woensdag 30 september 2015

erg moe

Woensdag 30 September 2015: Erg moe

Zaterdag 19 September 2015: Verjaardag
Vandaag naar de verjaardag van mijn broer in Venlo geweest. Was erg gezellig.
Zondag 20 september 2015: rustig aan
Vannacht wat minder geslapen. Had wat last van mijn buik. Had me rond 08:30 uur afgesloten van de TPV en ben daarna nog lekker terug mijn bed in gegaan. 's Middags wat achter de computer gezeten.
Maandag 21 September 2015: Bij ma en vergadering
Vanmiddag bij ma langs geweest om wat dingen te regelen en 's Avonds naar een vergadering i.v.m. Clubkampioenschappen a.s zondag. Was goed moe toen ik thuis was.
Woensdag 23 September 2015: Moe
Gister wat opgeruimd thuis. Vandaag niet veel gedaan. Ben erg moe en heb weinig fut. Heb nog wel even achter de computer gezeten om wat dingen te regelen.
Donderdag 24 September 2015: APK keuring auto
Was er om 07:30 uur er uit. Heb slecht geslapen vannacht en voel me ook niet lekker. Heb om 08:45 uur de auto naar de garage gebracht voor apk keuring en beurt. Ben rond 09:10 uur terug en duik weer lekker mijn bed in. Om 12:00 uur belt de garage om te zeggen wat er gedaan moet worden. Ben rond 16:00 uur uit bed gekomen. Rond 17:00 uur belt de garage op dat de auto klaar is. Ik kleed me om loop te voet met paraplu naar de garage om de auto op te halen. Ze hebben ook de achterste wieldoppen er af gehaald, de velgen helemaal roest vrij gemaakt en gelakt en de nieuwe wieldoppen er op gezet zonder meer prijs.
Heb me 's Avonds op tijd aangesloten en ben rond 21:00 uur naar bed gegaan.
Vrijdag 25 September 2015: Etentje WOC spiridon
Vanochtend lekker rustig aan gedaan. TPV-verpleegkundige van het Radboud heeft nog gebeld i.v.m. vraag van MDL-Arts van het Amphia. Die vroeg of het Radboud alees wil overnemen betreft op MDL gebied, maar dat wil het Radboud dus niet. Ik ben daar alleen i.v.m. TPV. Vanmiddag naar ma geweest en daarna met de woc van a.v Spiridon wisten eten bij Spijs en Ijs in Rijen. Was erg gezellig en lekker gegeten. Had een salade op. Na het eten zijn we nog wat gaan drinken. Ben rond 24:00 uur naar huis gegaan. Had voeding al van te voren klaar gemaakt, dus hoefde alleen aan te sluiten en medicatie er door te spuiten. Lag rond 01:00 uur in bed.
Zaterdag 26 September 2015: Opbouw meerkamp
Toen ik vannacht net in bed lag voelde ik me niet lekker worden en misselijk. Ik ben meteen uit bed gekomen en naar de wc gegaan. Ik moest overgeven. Hierna nog een keer. Heb ik maar extra pijnstiller in genomen. Ben uit eindelijk rond 03:00 uur in slaap gevallen en verder goed geslapen tot een uur of 10. Rond 12:30 uur de TPV afgesloten.
Ben rond 13:00 uur naar a.v spiridon gereden om daar het een en ander alvast klaar te zetten voor de meerkamp morgen. Rond 17:00 uur terug naar huis gereden.
Me rond 19:00 uur al aangesloten en spullen klaar gelegd voor morgen. Ben om 21:00 uur naar bed gegaan.
Zondag 27 September 2015: Clubkampioenschappen meerkamp A.V. Spiridon
Om 06:30 uur gaat de wekker. Me rond 07:00 uur afgesloten en ben rond 07:45 uur naar Rijen gereden. Was iets na 08:00 uur bij de atletiekbaan van a.v. Spiridon. Daar de laatste dingen klaar gezet. Om 09:20 uur juryvergadering gehouden. Rond 17:00 uur was het klaar. Daarna nog de laatste dingen opgeruimd en met de organisatie nog wat gedronken. Het waren prachtige clubkampioenschappen meerkamp onder prachtige weersomstandigheden. We kijken als organosatie terug op een geslaagde dag. Was wedstrijdleider en heb tussendoor nog wat foto's gemaakt.
Was om 19:30 uur thuis. Het was een lange vermoeiende dag, maar zeer geslaagd. Me nu aansluiten en op tijd naar bed.






Maandag 28 September 2015: ma
Kon niet slapen. Uit eindelijk maar naar de maanverduistering gekeken. Rond 05:30 uur toch weer terug mijn bed in gedoken en toch nog wat geslapen.Vanmorgen rustig aan gedaan. Vanmiddag weer bij ma geweest.
Was rond 17:15 uur thuis.  Ben goed moe. Nu ik wat meer doe dan in de weken voor mijn vakantie. Merk ik goed dat ik nog steeds aan het herstellen ben van de longontsteking.

Woensdag 30 September 2015: Tandarts
Gister wat uit geslapen en weer bij ma geweest. Lag er gister op tijd in, maar kon slecht in slaap komen en niet omdat ik last van mijn buik had, maar had erg pijn aan mijn grote linker teen. Heb daar artrose waardoor ik daar bijna geen gewricht meer heb. Ben hier in 2002 aan geopereerd. Er is toen gezegd dat ik er na 10 jaar er weer last van kan krijgen. Maar dat is pas nu. Wacht nog even af, want het enigste wat ze nu nog kunnen doen is het gewricht vast zetten.
Uiteindelijk toch in slaap gevallen ( toch het voordeel van pijnmedicatie).
Vanmorgen een was gedraaid en verder rustig aan. Rond 12:15 uur weer naar de Rijen. Nu naar de Tandarts i.v.m. controle. Het is meer dan 1 jaar gelden, maar elke afspraak ging tot nu toe elke keer niet door, omdat ik in het ziekenhuis lag. Het viel mee. Moet wel een vulling laten vervangen.
Hierna nog wat boodschappen gedaan en verder rustig aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten