Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zaterdag 5 september 2015

hoe gaat het, einde thuiszorg en internist

Maandag 10 Augustus 2015: Zelf afkoppelen
Vanochtend weer me zelf afgekoppeld. wel volgens de nieuwe protocollen. Het ging goed, was wel vermoeiend, maar we doen het maar wel weer. Verder rustig aan gedaan.

Dinsdag 11 Augustus 2015: Eneco Tour
Vanochtend wat uit geslapen en daarna achter de computer gezeten. Vandaag is in Breda een etappe van de Eneco tour. Rond 12:50 uur naar buiten gegaan en richting het kruispunt gegaan waar de





Eneco tour voor de eerste keer langs komt. Wat leuk om te zien als het kruispunt helemaal afgezet wordt er van de ongeduldige types in de auto's zitten.  Daar samen met een buurvrouw gekeken.
Daarna thuis de foto's online gezet en rond 15:00 uur weer naar buiten. Nu komen ze langs mijn huis. Met buurvrouw en buurman op het terras bij de bakkerij gezeten. Daar na de eerste doorkomst maar blijven zitten tot ze voor de laatste keer voorbij kwamen. Hierna verder lekker uitgerust.

Donderdag 13 Augustus 2015: Team To(o)n
Vanmiddag met mijn zus naar Tante Corrie geweest om daar in de tuin lekker bij en na te kletsen over alpe d'huzes. Ik had namens mijn zus een fotoboek gemaakt voor onze tante. En voor mijn zus en mijn tante had ik ook nog een diashow op dvd gezet.
 Het was erg gezellig en we zijn er allemaal over eens dat we zeker nog een keer terug gaan.

Verder rustig aan.  Vrijdag nog bij kennissen op bezoek geweest. Zat ik daar belt de thuiszorg of ze al over een kwartier kunnen komen. Ik dus meteen naar huis.
 Zaterdag 15 Augustus met mijn zus en zwager nog bij ma op bezoek geweest. Met thuiszorg afgesproken dat ik het maandag onder hun begeleiding het zelf ga proberen.

Maandag 17 Augustus 2015: Zelf afkoppelen
Vandaag naar de stad geweest om een nieuwe printer te halen. Verder rustig aan. Was toch wel moe. De thuiszorg was vanavond er pas om 22:00 uur.  het klaarmaken en aansluiten ging redelijk goed. Het was wel vermoeiend, maar was ook al moe, omdat het zo laat was.
Dinsdag was van de thuiszorg de zelfde verpleegkundige van gister weer, omdat het klaarmaken en aansluiten goed gaat en ze er geen aanmerking op heeft. Ga ik het weer helemaal zelf doen. Ze komen alleen vrijdags nog voor de insteek.

 Donderdag 20 Augustus 2015: verjaardag
Op de fiets even langs de stad geweest en daarna na een verjaardag en wat heerlijk dat ik de tijd in de gaten hoef te houden i.v.m. thuiszorg.

Vrijdag 21 Augustus 2015: Pomp stuk
Overdag lekker rustig aan gedaan.
Rond 20:00 uur maak ik de TPV klaar en sluit me aan, maar dan gaat de pomp op alarm. hij geeft een fout code aan en dat ik hem moet terug sturen. Geen een knop reageert niet meer. Alleen de uit knop. Als ik hem weer aanzet gaat hij weer op alarm. even later komt de thuiszorg. De verpleegkundige verschoond eerst de insteek. Daarna gaat ze even bellen i.v.m. met de pomp, maar we krijgen hem niet aan de praat. Ze belt het Radboudumc. Hij moet terug gestuurd worden en krijg morgen een nieuwe. De verpleegkundige gaat in haar auto kijken of ze er toevallig een heeft liggen, maar helaas het is een heel ander en eigenlijk mag het ook niet. We besluiten het niet te doen. Ondertussen heeft het Radboud terug gebeld. Morgen tussen 10:00 en 12:00 uur komen ze een andere pomp leveren. De verpleegkundige vraagt meteen hoe het gaat.  Ik koppel me af en sluit weer af. Dus geen voeding vannacht.

Zaterdag 22 Augustus 2015: Rondje gefietst
Vannacht heerlijk geslapen. Rond 11:00 uur komt de koerier de pomp brengen. Moet de oude pomp deze week terug sturen de fabrikant. In de middag een klein rondje gefietst.

Maandag 24 Augustus 2015: Bloedprikken
Rond 11:00 uur komen ze van de trombose dienst prikken. Het is de 300e keer dat ze bloedprikken.
Verder rustig aan.

Dinsdag 25 Augustus 2015: Slecht nieuws
Vandaag het bericht gehad dat een buurman van me is overleden. Ik schrik behoorlijk. Het was echt een buurman zoals een buurman hoort te zijn. Een pracht mens.

Woensdag 26 Augustus 2015: ?
Vandaag de oude pomp afgeleverd bij post agentschap om terug te sturen. Daarna afscheid wisten nemen van mijn buurman. Verder rustig aan. Donderdag niet veel gedaan, was niet echt lekker.

Vrijdag 28 Augustus 2015: Uitvaart
Vandaag bij de uitvaart van de buurman geweest. en daarna nog bij iemand op bezoek geweest.
Vanavond is de thuiszorg weer geweest voor de insteek. Ik geef aan dat het niet meer nodig is dat ze komen. Ben volgende week vrijdag ook niet thuis. Ze schrijft het op en geeft het door.

Zaterdag 29 Augustus 2015:Verjaardag
Vanochtend is mijn maat op bezoek geweest om de laatste dingen voor de vakantie door te nemen. Vanavond naar een verjaardag geweest. Was erg gezellig, maar was wel goed moe naderhand.

Zondag 30 Augustus 2015: Zwemmen
Vanochtend lekker uit geslapen en vanmiddag naar een maat geweest om te gaan zwemmen. Was heerlijk. Had nog niet veel gezwommen deze zomer. Alleen in Frankrijk. En wat kunnen mensen je toch aankijken, maar daar heb ik schijt aan. Was wel vermoeiend, maar wel heerlijk.

Dinsdag 1 September 2015: Uroloog
Rond 08:45 uur op de fiets naar het ziekenhuis gereden i.v.m. controle uroloog.  Had om 09:30 uur een afspraak, maar het liep uit en was pas om 09:55 uur aan de beurt. Een goed gesprek gehad en besloten dat er weer een botoxbehandeling plaats vindt. Na 10 minuten was ik klaar. Bij de assistente nog een lab formulier gehaald voor urine. En daarna naar het voorbereidingsplein gelopen. Was daar om 10:10 uur. Daar controles en een formulier ingevuld. Om 10:25 uur eerst gesprek met de Apotheek. Om 10:40 uur Anesthesie, 10:45 uur Opname ( 21 oktober) en daarna nog verpleegkundige. Was om 10:55 uur klaar.
Daarna met een omweg naar huis gefietst.

Donderdag 3 September 2015: Trombose dienst
Vandaag is de trombose dienst langs geweest met de spullen voor het zelf prikken. Ook heeft vandaag de TPV verpleegkundige gebeld i.v.m. de thuiszorg. De thuiszorg stopt. Ook nog gehad over hoe het gaat en hoe ik tegenover de shunt staat enz..

Vrijdag 4 September 2015: Filmavond
vandaag overdag wat schoon gemaakt. Had afgelopen woensdag ook al wat gedaan. Tussendoor elke keer uitrusten, maar we doen het maar weer. Rond 19:00 uur gaat de bel. De thuiszorg??????
Ze kwam voor de insteek? Dus uiteindelijk maar het evaluatie gesprek gedaan. Daarna om 19:30 uur naar Rijen geweest. Had daar een vrijwilligers avond van spiridon. ( film en hapje en drankje) Was erg gezellig, maar was blij dat ik weer thuis was. Morgen de laatste spullen inpakken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten