Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 6 september 2015

Vertrek Vakantie

Zaterdag 5 September 2015: Laatste spullen inpakken
Wat uitgeslapen vandaag. Was pas laat aangesloten.
Na het afkoppelen enz. de laatste spullen voor de vakantie ingepakt. Wat moet er veel mee zeg.
Uiteindelijk en middelmaat koffer voor de kleren, toilettas, materiaal ivm blaas en opladers enz. Tas voor alles van de TPV, zoals Voeding zakken, medicatie ampullen, spuiten, naalden, pompsets enz, En de TPV rugzak met spullen voor onderweg, reispapieren, Trombose meter, infuuspomp, reisstekkers enz. De koffer weegt ongeveer 10kg, de tas met tpv spullen +/- 13kg en TPV rugzak 10kg.

Hierna alle papierwerk nog gecontroleerd
1 medische verklaring Radboud Apotheek ivm TPV medicatie
2 medische verklaring MDL Arts Radboud ivm TPV gebruik
3 medische verklaring TPV Materiaal zoals Pomp
4 medische verklaring eigen Apotheek ivm medicatie
5 medische verklaring Trombose dienst
6 doseerlijst Trombose dienst
7 medisch paspoort
8 trombose pas
9 medicatielijst
10 medische gegevens
11 overige reispapieren.

Yep ik ben er klaar voor.

Zondag 6 September 2015: Vertrek naar Londen
Rond 09:00 uur uit bed gekomen en afgesloten. Daarna douchen enz. Rond 11:25 uur naar beneden gegaan. Om 11:30 uur samen met mijn maat naar het station in Breda gelopen. Mijn maat heeft de TPV rugzak gedragen, want hij heeft natuurlijk minder bij en ik had al veel moeite met de koffer en tas. 

Rond 12:00 uur zijn we bij het station daar eten we wat en drinken nog een bak koffie. Rond 13:00 uur zijn we naar boven naar het perron gegaan.
Om 13:21 uur zijn met de trein vertrokken naar Roosendaal, daar overgestapt op de internationale intercity naar Brussel.


Om 15:15 uur kwamen we aan op Bruxelles-Midi. Daar via de hoofdgang naar het Eurostar terminal. Daar naar de check-in. Daarna paspoortcontrole Belgie en daarna Engeland. Hierna tassen controle. Zoals altijd gaat bij mij als ik door het poortje loop het alarm af ( zelf mijn riem had ik al afgedaan). Toen ze mijn aan het controleren waren wees de man achter het scherm mijn TPV tas aan. Dus na mijn controle ( die goed was) naar een aparte tafel daar mijn tas open gemaakt en de medische verklaringen afgegeven. Na het lezen van de eerste verklaring en naar inkijk in de tas was het goed. Hij dacht laat maar, als ik alles moet doorlezen en heel de tas moet leeg.
Hierna naar de wachtruimte waar we al snel te horen kregen dat onze trein een vertraging had vaan 45 minuten. Ondertussen alvast wat ponden wisten pinnen. Rond 16:30 uur konden we instappen en rond 16:45 uur vertrok de eurostar naar Londen.
Het St Pancras station in Londen
Om 17:37 uur waren we in Londen op St Pancras International. Daar naar aankomst meteen naar de informatiebalie van de Metro gelopen en daar een soort OV chip kaart aangeschaft.
Hierna met metro naar station Liverpool om daar over te stappen op de metro naar Stratford.
Rond 18:15 uur kwamen we daar aan. Naar wat gezoek naar het Hotel gelopen ( ongeveer 500 meter van het station.
Daar ingecheckt en naar onze kamer gegaan. Lekker een ruime kamer, want het is een kamer voor invalide. Dus ook ruime badkamer ( nadeel dat wastafel erg laag hangt). Er hangen ook alarmkoorden en bij bed alarmknop ( als ik daar nou op druk. Komt er dan de nachtzuster?)
Rond 19:45 uur me eigen aangesloten.
Hierna drinken we lekker een bak koffie en kijken wat tv.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten