Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zondag 28 december 2014

Voor het 3e jaar op rij. Kerst in het ziekenhuis

Donderdag 25 December 2014: Kerst vieren via Skype
Redelijk geslapen. Nog wel goed last van mijn nek. Om 05:30 uur nog oxcynorm gehad. Rond 07:40 uur suiker 5,6 en gewogen 63,2kg. Om 08:00 uur controles redelijk pijn 5. Me om 08:15 uur op rand van het bed gewassen. Wat is mijn nek en schouder pijnlijk. Ben weer goed moe.


schouder en nek doen goed zeer!
Om 09:05 uur is er bloed geprikt. Daarna wat uitgerust. Vanaf 12:00 uur via Skype een beetje kerst gevierd met familie. We zouden dit jaar eigenlijk bij mijn broer vieren, maar helaas dat ging niet door. Ze zitten nu bij ma en via Skype ben ik er dit toch een beetje bij. Was erg leuk.
Kerst vieren via skype
Om 13:00 uur oxcynorm. Mdl-arts: had niks bijzonders.
Om 14:00 uur bezoek gehad van ma en gezin van mijn broer. Daarna wat geslapen en tv gekeken. Om 18:45 uur bezoek van zus en zwager. Rond 20:00 uur is de voeding verwisseld en het infuus van 84 naar 42ml gezet.

Vrijdag 26 December 2014: Top 2000
Redelijk geslapen. Paar keer wakker door pijn. Kan alleen op rug liggen. Om 03:00 uur oxcynorm gehad. Controles om 08:25 uur. Bloeddruk wat laag 98/60.. Nog veel last van insteek en buik. Voeding is naar 63ml gezet. Om 09:05 uur weer bloed geprikt. Om 09:10 uur gewogen 63,5kg. Med daarna in badkamer aan de wastafel gewassen. Nog erg vermoeiend en pijnlijk bij lijn. Een zuster heeft me rug gewassen. Was rond 09;55 uur terug op bed. Daarna lekker naar top 2000 geluisterd en uitgerust. Om 12:15 uur oxcynorm gehad. In steek sonde verzorgd, katheter verwisseld en uittredeplaats lijn verzorgd. Rest van de middag lekker de ogen dicht gedaan en naar top 2000 geluisterd. Had tijdens  bezoekuur geen bezoek, maar is niet erg. Was druk zat op de kamer. Om 18:45 uur weer oxcynorm gehad. De avond verder rustig.

Zaterdag 27 December 2014: Rustig aan
Niet echt geweldig geslapen. Buikpijn en erg last van lange lijn. Om 03:15 uur oxcynorm gehad.
De controles van 08:20 uur zijn goed. Rond 09:00 uur bloed geprikt. Me van 09:10 uur tot 09:45 uur me in de badkamer gewassen. Voor de eerste keer weer er alleen naar toe gelopen. Wel ondersteuning van de infuuspaal. Ben nu wel goed moe, maar wel trots. Ben om 10:00 uur gewogen 64,2kg. Weer stijgende lijn. Verder rustig aan 's middags. Nog naar het schaatsen gekeken. Om 21:00 uur nog controles, maar waren goed. 's Avonds naar Andre van duin gekeken en daarna naar Andre rieu op het vrijthof. Pas om 00:00 uur gaan slapen.

Zondag 28 December 2014: Infuus stopt en voeding weer omhoog
Goed geslapen. Wel met meer pijn wakker geworden. Om 07:55 uur is er bloed geprikt. Om 08:20 uur controles goed en gewogen 64,0kg. Van 09:25 uur tot 10:00 uur me in de badkamer aan de wastafel gewassen. Nog erg vermoeiend. Pijnlijke buik en bij de lijn.






 Om 11:30 uur is mdl-arts langs geweest: Voeding via bloedbaan omhoog naar 84ml. Infuus stopt. 10 minuten later heeft zuster de voeding verhoogd. Als ik me niet lekker voel of iets ander dan melden. Infuus gestopt en meteen het infuus er uitgehaald. Dat vind ik wel raar, want als ze het weer nodig hebben moeten ze weer opnieuw prikken en deze zat net zo goed.
Verder rustig aan.
Om 15:50 uur zuster gebeld, want voel me niet lekker koud, misselijk, hoofdpijn en duizelig.
15:55 uur zuster komt terug met extra deken en krijg iets voor de misselijkheid. Als het erger wordt bellen. Om 16:45 uur nog oxcynorm gehad voor de pijn. verder niet veel gedaan en lekker onder de dekens gekropen. Om 21:05 uur controles 96/53. de rest goed. Voel me nog niet echt lekker.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten