Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 15 juni 2015

Guus Meeuwis en Venlostormt

Zaterdag 13 Juni 2015: Guus Meeuwis
Vanochtend rustig aangedaan. Wel alvast alle fotospullen voor morgen klaar gelegd. Rond 13:00 uur me TPV aangesloten, omdat ik vanavond pas laat thuis ben en morgen vroeg eruit moet heb ik besloten om hem nu aan te sluiten en langzamer in te laten lopen,zodat ik wel de 2 liter binnen krijg.
Rond 13:30 uur ben ik opgehaald door mijn maat. Vandaag eindelijk weer eens naar Groots met een zachte G. Nadat ik in 2008, 2009 en 2010 er naar toe was geweest. Moest ik in 2011 ivm met opname en operatie verstek laten gaan. Had wel een kaartje. De jaren daarna niet geweest, maar omdat dit jaar het 10e keer is vorig jaar besloten om toch weer een kaartje te bestellen. En Nu is het zover.
Rond 14:45 uur zijn we in Eindhoven. Na het parkeren van de auto lopen we naar het centrum waar nog een maat staat te wachten. Na wat ronde gelopen te hebben. Hebben we eindelijk een plekje op een terras. Rond 17:30 uur gaan we ergen eten ( maar heb hier toch wel wat last van gehad.
Rond 19:10 uur lopen we richting het stadion. En we zijn niet alleen. Kom bij het stadion nog een bekende tegen.
Daarna lopen we naar binnen. Bij controle moet mijn tas open. Ze halen het flesje water eruit. Mag alleen naar binnen zonder dop. Ik zeg dat ik het nodig heb voor mijn medicijnen. Als ik mijn medicijnen laat zien mag ik het mee naar binnen nemen. Elke nadeel heeft zijn voordeel. Hahahaha!

















We zitten redelijk dicht bij het podium en op de eerste ring.
Rond 20:00 uur begin het voorprogramma en rond 20:30 uur het concert zelf.








Het was een geweldig en gezellig concert. Ik heb heerlijk genoten.
Rond 23:00 uur is het afgelopen. Ben rond 00:00 uur thuis.
Eenmaal thuis de bloedverdunner in de lijn gespoten en daarna meteen naar bed.

Zondag 14 Juni 2015: VenloStormt
Om 06:30 uur gaat de wekker al. Na het afkoppelen en douchen neem ik een kopje thee. Daarna alle fotospullen nog een keer checken en rond 07:30 uur rij ik richting Venlo.
ergens in het najaar 2014 had mijn schoonzus uit Venlo  mijn een berichtje gestuurd over dat Venlostormt fotografen zocht. Had me meteen aangemeld.
Was rond 08:45 uur ter plaatse. Me daar aangemeld en me toegevoegd bij de het fotografenteam. Na kennismaking  en een bakje koffie.
Zijn we naar buiten gegaan daar nog wat laatste dingen besproken met het team van de sectie waar ik sta. Hierna met alle fotografen de tijd op de camera's gelijk gezet en hierna een groepsfoto's
Rond 10:00 uur zijn we richt de start gelopen om daar bij de kinderen foto's te maken.
Tijdens het fotografen bij de kinderen ook mijn zus gezien die meet doet en mijn broer en zijn gezin.
Rond 11:45 uur naar de verzamelplaats gegaan en vanuit daar naar de sectie waar ik zou staan. Moest wel een stukje lopen. Samen met iemand anders gelopen, omdat ik de weg niet wist.
Tot 17:30 uur foto's gemaakt bij de verschillende hindernissen on onze sectie. Ook mijn zus langs zie komen.
Het was erg leuk om te doen en te zien. Was wel goed moe na afloop.
Na afloop met mijn zus op een punt afgesproken en toen naar huis. Mijn zus thuis afgezet.
Was rond 19:45 uur thuis. Meteen de computer aan gezet en de camera aan gesloten om de foto's over te laten zetten. Ondertussen lekker op de bank een ijsje op en het journaal gekeken.
Daarna begonnen met een selectie van de foto's en  in mappen gezet. en ook de foto's verkleind en het watermerk van VenloStormt er op gezet. Ben rond 00:00 uur naar bed gegaan. Tussendoor ook mijn voeding aangesloten.

Maandag 15 Juni 2015: Foto's VenloStormt
Heerlijk geslapen vannacht en even lekker uitgeslapen. Werd pas om 10:30 uur wakker. Rond 12:00 uur weer met de foto's begonnen. Rond 16:00 uur was ik klaar en had ze doorgestuurd naar Venlo Stormt. De foto's komen op de website van Venlostormt te staan en op hun facebookpagina  komt een kleine selectie van de beste foto's te staan en een eigen album van mijn.
Komende dagen lekker rustig aan en bijkomen en dan donderdag naar her het Radboud en vrijdag naar het Amphia.

 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten