Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

zaterdag 27 juni 2015

Uitslag CT-scan en bijna mis

Donderdag 25 Juni 2015: Hoe gaat het en Uitslag Ct-scan.
De sonde voeding gaat niet echt geweldig. Heb goed last van mijn buik. Bij stand 21ml ging het redelijk, bij 42 ml wat meer last van mijn buik. Afgelopen zondag moest ie naar 63ml, dus op 63ml gezet, maar had er in de nacht zo last van dat ik hem terug op 42ml heb gezet.

Gistermiddag heeft mdl-arts van het Radboud me gebeld ivm met de sonde. Haar verteld dat het niet zo geweldig ging. Na wat overleg afgesproken dat ik de sonde-voeding nog wel blijf gebruiken, maar alleen overdag, zodat ik in de nacht wat minder last heb en kan slapen. Over een week wordt ik weer gebeld.

Vandaag om 08:15 uur op de fiets naar het ziekenhuis gegaan. Had om 08:45 uur afspraak bij de internist. Was iets later aan de beurt. En ze had goed nieuws. Op de ct-scan is geen bloedstolsel meer te zien en mag per direct stoppen met de bloedverdunner. YES!!!!!. Krijg over 8 weken nog wel een bloedonderzoek om te kijken of ik er geen aanleg voor heb. 2 weken daarna krijg ik via de telefoon de uitslag.

Vrijdag 26 Juni 2015: Bloedprikken en gaat even mis
Vanochtend wat gestreken enz. Rond 13:00 uur wordt er gebeld. Is post.nl. verwacht niks. Blijkt nieuwe infuuspomp te zijn. Oude moet terug gestuurd worden.
Rond 13:45 uur te voet naar het ziekenhuis. Onderweg bij het postkantoor even de infuuspomp afgegeven om terug te sturen.
Was rond 14:30 uur bij het ziekenhuis. Moet bloed laten prikken. Om 14:45 uur ben ik klaar en ga nog even op de bank buiten zitten voor de ingang, maar rond 15:15 uur voel ik me niet lekker en val om, maar ben niet buiten bewustzijn. Meteen komt er een mevrouw aan. Ze vraagt welke afdeling ik lig!!!!! Ze gaat hulp halen. Even later komt de bewaking buiten en ze halen meteen een rolstoel. Ze vinden het toch verstandig dat ik naar de SEH gaat.
Ben rond 15:30 uur op de SEH. Na aanmelding hoef ik maar even te wachten en wordt opgehaald en naar de triagekamer gebracht. Na wat vragen komt er uit dat ik naar de huisarts moet. Ze belt even naar mijn huisarts. Hierna gaat ze nog even overleggen met de internist. Even later komt ze terug. Ik wordt terug naar de wachtkamer gebracht en krijg alvast polsbandje om. Ze willen toch even verder kijken.
Rond 16:00 uur wordt ik weer opgehaald en naar behandelkamer 14 gebracht. Men hoeft geen bloed te prikken , want dat had ik al gedaan.Om 16:30 uur komt er iemand van de apotheek langs. Daarna weer wachten.
Om 17:10 uur komt er arts-assistent langs. Ze kent me nog ( wie niet) van laatste opname in Februari. Ze was toen de zaalarts. Even gepraat over wat er is gebuurt, lichamelijk onderzoek. Het bloed is goed. Na 20 minuten is ze klaar. Ze gaat nog even overleggen. Om 17:45 uur is ze terug. Ik mag naar huis. Gelukkig!. Ik ga meteen naar buiten. Waar ik even later al wordt opgehaald. Ben rond 18:30 uur weer thuis.

Zondag 27 Juni 2015: Even er lekker tussen uit
Gister lekker rustig aangedaan. Vanmiddag naar een maat geweest en daarna even lekker naar Drimmelen. Was even heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten