Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

vrijdag 12 juni 2015

Naar huis en Internist

Vrijdag 5 Juni 2015: Terug naar Huis
Om 07:30 uur gaat de wekker. Wat heb ik heerlijk geslapen. Al had ik gisteravond toen ik in bed lag wel erg last van mijn heupen en knieën. Maar nu valt het mee. Me eerst afgekoppeld en daarna opgefrist. Hierna lekker ontbijten. Daarna de auto ingepakt en nog even met de overburen staan te praten over hoe hun het hadden gehad.



Rond 09:00uur rijden we richting het dorp. Waar we eerst nog wat water kopen voor onderweg, want het wordt warm vandaag en het water is bijna op.
Hierna lopen we naar de parkeerplaats van de plaatselijke tennisclub, waar we onze kaarsen kunnen ophalen. Na wat gezoek hebben we ze.


ophalen kaarsen!





















Rond 09:40 uur gaan we dan echt op weg naar huis.
De terugreis gaat goed. we stoppen met regelmaat en mijn zus en ik wisselen elkaar af. Het is wel erg warm onderweg.
In Luxemburg  stoppen we om te tanken en wat te eten en weer staan we met Nederlanders te praten over de alpe d, huzes. Vanaf Brussel is het slecht weer, maar koelt het wel lekker af.



 Rond 22:30 uur zetten we tante Corrie thuis af. En bedanken haar voor een geweldige tijd. Wat gaaf was het omdat met haar te mogen doen.
Hierna halen we bij mij thuis de huissleutel van mijn zus op ( was ze vergeten). En breng ik mijn zus thuis.
Rond 23:00 uur ben ik zelf thuis. Neem alleen de spullen mee die ik nodig heb. De rest doe ik morgen.


Dat was het dan! het was een geweldige beleving! En zou het best nog een keer willen meemaken. Dit noemen ze nou het alpe d'huzes virus. Misschien een keer mee als vrijwilliger.


Zaterdag 6 Juni 2015: Rondje Rijen
Tot 09:00 uur geslapen. Daarna me afgekoppeld en gewassen.
Daarna de auto leeg gehaald.
Rond 12:00 uur naar Ma gereden. Haar de kaars van pa gegeven. Was blij haar te zien. even later was mijn zus er ook.
Rond 13:00 uur naar Spiridon gereden ivm Rondje Rijen. Werd met veel applaus ontvangen. Erg leuk.
Even later naar het centrum van gereden om op te bouwen voor Rondje Rijen.
Tussendoor krijg ik veel leuke reacties.
Daarna tijdens het Rondje Rijen als jury geholpen. Was weer een geslaagd Rondje Rijen. NA het afbouwen hebben we nog een leuke nazit gehad bij smaak. Daar werd ik ook nog even in zonnetje gezet. Was rond 22:30 uur thuis. Was bekaf, maar voldaan. Morgen lekker niks.

Vrijdag 12 Juni 2015: Internist
Afgelopen niks bijzonders. Lekker rustig aangedaan.
was wel erg moe de afgelopen dagen. Maandagmiddag nadat ik bij ma was geweest en boodschappen had gedaan ben ik op de bank in slaap gevallen.
Woensdagmiddag nadat opbezoek was geweest bij een vriendin weer erg moe en op de bank in slaap gevallen.
Vandaag om 07:00 uur uit me bed gekomen en afgekoppeld. Rond 08:20 uur op de fiets naar het ziekenhuis gereden ivm met eerste controle bij Internist.
Me rond 08:50 uur bij de poli gemeld. Rond 09:05 uur werd ik geroepen.
Was een aardige vrouwelijke internist. Ze vertelde dat ze hebben zitten overleggen wat nu. Omdat ik in Februari een behoorlijke bloedprop had. Ze laat me de Ct-scan beelden zien. Hier schrik ik wel van. Nou snap ik waarom ze zo bezorgd waren en de lijn niet zomaar durfde te verwijderen. Daarna heeft ze me nog onderzocht en wat vragen gesteld. Krijg volgende week een ct-scan van borst om te kijken of bloedprop helemaal weg is en ik kan stoppen met de bloedverdunners. Over 2 weken weer controle. wel willen ze nog verder onderzoek doen ivm met de bloedprop ( omdat ie zo groot was).
Hierna nog een boodschap gedaan en verder lekker van het weer genoten.
Alvast de spullen voor zondag klaar gelegd en morgen lekker naar Guus Meeuwis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten