Aanbevolen post

Terugblik Maart

 En dan is maart alweer afgelopen. Dus tijd om terug te kijken.  Een maand met paar leuke dingen.  Zoals nieuwe keuken.  Verder helaas veel ...

maandag 1 juni 2015

Optreden Kami en Vertrek naar Frankrijk

Zaterdag 30 Mei 2015: Optreden Kami
Vanochtend Naar spiridon geweest om daar koffie te drinken. Alvast materiaal klaar gezet voor rondje Rijen. Ook meteen de donatie-ton van Team To(o)n mee genomen. Er blijkt ruim €35,- in te zitten aan kleingeld.
Hierna nog wisten tanken. Toen naar huis. Daar werd ik rond 15:15 uur door mijn zwager en zus opgehaald. Hierna hebben we Ma nog opgehaald.  En toen op naar Venlo. Rond 16:45 uur waren we in Venlo waar we eerst wat hebben gegeten. Hierna zijn naar Theater de maaspoort gegaan. Om daar naar het optreden van Kami te kijken. Het was heel leuk en wat heeft ze het goed gedaan. Na afloop hebben we ze nog even gezien. Daarna naar huis. Bij thuiskomst de voeding aangesloten en naar bed.


Team To(o)n gaat met deze twee personen in hun gedachten de berg op!


Zondag 31 Mei 2015: Op naar Frankrijk
Om 7:00 uur gaat de wekker. Na het afsluiten, douchen en inpakken van de auto. ga ik rond 09:20 uur mijn zus ophalen. Hierna halen we onze tante op en ga op weg naar Frankrijk. 









De reis loop voorspoedig. Om de 2uur stoppen we en wisselen mijn zus en ik van plaats. Zo rijden we om de beurt. Voorbij Namen stoppen we om te eten. Naast ons staan ook deelnemer van alpe d'huzes en we raken even aan de praat. Onderweg komen we met regelmaat auto's tegen met stickers van alpe d'huzes. Met knipperlichten en zwaaien naar elkaar begroet je elkaar. Net voorbij Dijon stoppen we voor het avond eten.
Op de parkeerplaats staan wat metalen fitnessapparatuur. Na het eten maken we er even gebruik van. Hierna hebben we wel een ijsje verdiend.
Het Hotel
Rond 19:00 uur komen we bij ons overnachtingshotel aan in Champforqeuil. Nadat we de spullen in de kamer hebben gezet en ik me heb aangesloten lopen we lekker een rondje door het dorpje.








Maandag 1 Juni 2015: Op naar de Camping
Rond 07:30 uur gaat de wekker. Terwijl de andere zich wassen koppel ik mijn voeding af. Hierna ga ik me wassen. Hierna gaan we ontbijten. Rond 09:00 uur rijden we weg. We stoppen onderweg een keer. Maar 20km voor de camping komen we in een file op eenbaansweg vast te staan. Na ruim 3 kwartier zijn we uit de file.


Bijschrift toevoegen





Rond 13:45 uur komen we aan op de camping.  Als we als hebben uitgepakt enz. Rijden we naar de supermarkt in het dorp. Daar lijkt het net of we gewoon in Nederland zijn. Nadat we terug op de camping de boodschappen hebben opgeruimd gaan me zus en ik even lekker zwemmen. Wat heerlijk. De eerste keer sinds ik TPV heb. Na het zwemmen gaan we eten. Na het eten sluit ik mijn voeding aan. Terwijl wordt het slechter weer en gaat het regen. I.p.v dat we bij stuwmeer zouden gaan kijken. Blijven we op de camping.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten